וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה אוריס ואוונסיס המחודשות הגיעו לישראל

1.7.2015 / 11:15

המשפחתית הקומפקטית של טויוטה, האוריס החדשה וגם המשפחתית הגדולה אוונסיס, הגיעו לישראל לאחר שעברו עדכון משמעותי. המחירים, ללא שינוי

ניר בן טובים

טויוטה אוריס, ההצ'בק המשפחתית הנמכרת ביותר בישראל תשווק כעת בארץ לאחר שעברה מתיחת פנים משמעותית, כך הוכרז באירוע שהתקיים היום (רביעי) ביבואנית טויוטה, יוניון מוטורס. האוריס שהחלה את דרכה בישראל ב-2007 עם ההפרדה מהקורולה בפעם הראשונה והתחדשה ב-2013, הפכה לאחת הפופולאריות בישראל. בחמשת החודשים הראשונים של השנה נמכרה ב-1,649 יחידות, כאשר השוק הישראלי מעדיף באופן מובהק (92 אחוז) את הגרסה ההיברידית והסטיישן (67 אחוז).

האוריס כאמור עברה עדכון חשוב של אמצע החיים אשר טיפל בשלושה תחומים עיקריים: עיצוב חיצוני, תא נוסעים ואיכות הנסיעה. בכל הקשור לעיצוב, האוריס מקבלת מראה חדש לגמרי, חד ורחב יותר ביחס לדגם המקורי, עם יחידות תאורה לד וחזית ספורטיבית יותר.

בתא הנוסעים נמצא דשבורד חדש, נקי, נעים יותר למראה וגם איכותי יותר בחומריו. במרכז הדשבורד ישנו מסך מולטימדיה חדש אשר מוסתר מאחורי זכוכית שחורה (נעלם בכיבוי הרכב), ישנו לוח מחוונים חדש עם מסך 4.2 אינץ' צבעוני, מושבים תומכים יותר ועוד. בתחום הדינמי, טויוטה מצהירים על שיפור בבידוד הרעשים וכן בנוחות הנסיעה והניהוג בזכות כיול חדש למתלים ולמערכת ההיגוי. בכל הקשור למנועים, במנוע ה-1.6 וה-1.8 ההיברידי לא נרשם כל שינוי מלבד עמידה בתקן יורו 6 החדש.

מחירי האוריס המחודשת נותרו ללא שינוי:
אוריס GLI תעלה 129,900 שקלים.
אוריס GLI היברידית תעלה 135,900 שקלים.
אוריס TS (סטיישן) היברידית תעלה 137,900 שקלים.

אוריס TS (סטיישן) היברידית סקיי-וויו תעלה 139,900 שקלים.

טויוטה אוונסיס. יצרן, ניר בן טובים
טויוטה אוונסיס המחודשת. תיבת הילוכים רציפה משופרת/ניר בן טובים, יצרן

מנהלים

המכונית השניה להתעדכן היא טויוטה אוונסיס. למרות שדגם זה הגיע לישראל עוד ב-2009, מדובר במתיחת פנים ולא בהחלפה מלאה. כמו באוריס, העיצוב החיצוני והפנימי עודכנו באופן כמעט זהה. כלומר, מראה נמוך ורחב יותר, עם פנסי לד חדשים. גם כאן הדשבורד הוחלף בחדש עם עיצוב נאה יותר וחומרים משופרים.

המנוע עצמו עודכן קלות כדי להפחית את צריכת הדלק ב-12 אחוזים (הציון הירוק שופר מ-9 ל-6), וגם בתיבת ההילוכים הרציפה עודכן מחשב הניהול לפעולה נעימה יותר הדומה לתיבת הילוכים אוטומטית קונבנציונלית.

המחיר גם כן ללא שינוי - 163,900 שקל.

מבחנים למכוניות טויוטה המחודשות תמצאו כאן בוואלה! רכב בקרוב מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully