וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לחסוך בטיפולי רכב: עדויות מהשטח

1.7.2015 / 10:22

מרגישים שאתם משלמים יותר מדי על טיפולי רכב? החדשות הרעות הן שאתם כנראה צודקים, החדשות הטובות הן שיש אלטרנטיבה

гараж.
ממש לא חייבים להתרושש

אם אתם מרגישים שבכל פעם שאתם מטפלים ברכב גובים מכם יותר מדי ואם היעדר השקיפות במוסכים מטרידה אתכם, כדאי לכם להמשיך ולקרוא.

אחזקת רכב היא סעיף משמעותי בסל ההוצאות של משפחה בישראל, וטיפול שנתי לרכב אחד או שניים לצד תקלות שקורות מדי פעם מצטברים לכדי אלפי שקלים בשנה. בסופו של יום, עבור רובנו ההגעה למוסך לטיפול השנתי היא חווייה מורטת עצבים, בעיקר בשל היעדר השקיפות במחירים והעובדה שכמעט תמיד תמצאו את עצמכם משלמים הרבה יותר ממה שחשבתם שתשלמו. אז מה הייתם עושים אם היינו אומרים לכם שתוכלו לחסוך כשלושים אחוזים על טיפולי רכב?

כיום כבר יש אלטרנטיבה – בדרייבר טיפולי רכב תיהנו ממחירים נמוכים לצד שקיפות מלאה, עם מחירון טיפולים קבוע הנמוך בעשרות אחוזים ממוסכי היבואנים וליווי של קצין רכב שמוודא שהטיפול או התיקון שניתן אכן נחוץ ושלא שודדים אתכם. זה נשמע לכם כמו מדע בדיוני? שוחחנו עם שני לקוחות של דרייבר טיפולי רכב והנה העדויות מהשטח.

טיפול רכב מוסך. ShutterStock
הארנק לא חייב לשקול יותר מהמנוע/ShutterStock

מאיה שטרן מכפר-סבא התרגלה לטפל במאזדה שלה במוסך מסוים לאורך תקופה ארוכה, אך הרגישה שהמוסכניק שלה מתחיל לגבות סכומים יותר ויותר גדולים ללא סיבה. הצעת המחיר שלו לטיפול שנתי שגרתי היתה בין 800-900 ש"ח לפני מע"מ, וזה נראה לה יקר מאד. סבב טלפונים קצר הביא אותה להתקשר למוסך מורשה נוסף שם קיבלה כבר הצעת מחיר של 790 ש"ח כולל מע"מ, וזה רק הפך אותה לחשדנית עוד יותר.

"דפדפתי במקומון של אזור כפר-סבא" היא מספרת, "ונתקלתי במודעה של דרייבר טיפולי רכב. ראיתי שהם מציעים מחירון טיפולים קבוע, ושטווח המחירים נמוך בעשרות אחוזים מהמחירים בשוק הפרטי". מאיה התקשרה לדרייבר טיפולי רכב, הופנתה למוסך מורשה וזכתה לקבל טיפול מלא כנדרש ב-500 ש"ח כולל מע"מ בלבד. "מאז אני מטפלת ברכב שלי רק באמצעות השירות הזה, וחוסכת סדר גודל של 30% ויותר ביחס למה ששילמתי בעבר".

דודי לוי, עובד הייטק מרעננה ,הוא לקוח וותיק של דרייבר טיפולי רכב. "אני מטפל אצלם כבר קרוב לשלוש וחצי שנים" הוא מספר. "הכול התחיל כשהייתי צריך לעשות טיפול להונדה FR-V שלי וקיבלתי במוסך היבואן מחיר מופרע. התחלתי לחשוב לעצמי שהרכב ממילא כבר לא באחריות אז למה להמשיך ולטפל שם? פניתי לדרייבר טיפולי רכב ומאד מצא חן בעיני הרעיון שיש מחירון קבוע ואתה יודע בדיוק כמה תשלם, ובנוסף יש איש מקצוע בלתי תלוי שמלווה אותך ומייעץ לך ועוזר לך גם מול המוסך עצמו".

"ארי מדרייבר טיפולי רכב הפנה אותי למוסך יחדיו ברעננה שבסופו של דבר ביצע את הטיפול בעלות של 1,250 ש"ח – שליש ממה שדרשו במוסך היבואן – תוך שימוש בחלפים מקוריים ותחליפיים. גם אם הייתי מבקש להשתמש רק בחלפים מקוריים, עדיין המחיר היה נמוך בחצי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אילוסטרציה. ShutterStock
תתפלאו, לפעמים המחיר יכול להיות נמוך בחצי/ShutterStock

דודי נהנה לא רק ממחירים נמוכים יותר אלא גם מהתמיכה המקצועית של אנשי דרייבר טיפולי רכב. "אם יש תקלה לא סטנדרטית הם שולחים איש מקצוע שייתן הערכה מה צריך לעשות וכמה יעלה, אם יש חילוקי דעות עם המוסך הם באים ומורים לו מה לעשות והם עוזרים גם בדברים אחרים – כשהייתי צריך להחליף צמיגים למשל התקשרתי וקיבלתי ייעוץ לגבי סוגי צמיגים ומחירים – הלוואי שהייתי יכול להתקשר ככה למומחה ולקבל ייעוץ לגבי רפואת שיניים או ביטוח..."

דודי היה חשדן בתחילה, אבל הבין את המודל העסקי של דרייבר טיפולי רכב: הודות למספר הלקוחות הגדול הם מקבלים מהמוסכים ומיבואני החלפים מחירים נמוכים בעשרות אחוזים, בדיוק כמו חברות הליסינג. הלקוחות הם הנכס המרכזי שלהם, ולכן הם תומכים בהם בייעוץ מקצועי ומול המוסכים איתם הם עובדים – מוסך ש"עושה בעיות" פשוט יוצא מהרשימה.

אבל היתרון הגדול ביותר הוא בשקיפות ובשורה התחתונה – מחירים נמוכים בעשרות אחוזים מאלו המוצעים בשוק הפרטי. דודי נעזר בדרייבר טיפולי רכב לא רק בטיפול הרכב שלו אלא גם של אשתו. "יש לנו עכשיו מיצובישי אוטלנדר ופורד פוקוס והמחירים שאנחנו משלמים נמוכים בכ-40% מהמחירים במוסכי היבואן. להערכתי אני חוסך סדר גודל של 5,000 ש"ח בשנה על שני הרכבים". רק בטיפול האחרון במיצובישי כולל החלפת בלמים חסכתי 2,300 ¤ בין ההצעה במוסך היבואן למחיר ששילמתי בפועל.

מאיה, דודו ועוד אלפי לקוחות כבר נהנים מטיפול אישי ובעיקר חוסכים אלפי שקלים בשנה - אין שום סיבה שגם אתם תמשיכו לשלם יותר.

קבלו הצעת מחיר לטיפול מדרייבר טיפולי רכב

מערכת וואלה בשיתוף דרייבר
  • עוד באותו נושא:
  • דרייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully