וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבורגיני קונספט S נודדת למכירה פומבית בניו-יורק

12.7.2015 / 8:05

למבורגיני קונספט S תוצע במכירה פומבית במחיר התחלתי של 2 עד 3 מיליון דולר. 520 כ"ס נדירים מאיטליה לאספנים אדוקים

למבורגיני קונספט S. אתר יצרן
למבורגיני קונספט S. אחת ויחידה, שעובדת/אתר יצרן

מכונית אב-טיפוס של למבורגיני בשם קונספט S תוצע במכירה פומבית שתתקים ב-18 בנובמבר בניו-יורק. מדובר בדגם נדיר שפותח על בסיס קונספט ב-2004 על ידי החברה האיטלקית והוצג במסגרת תערוכת ז'נבה כשנה לאחר מכן - נטול כל מכלולי הנעה. בלמבורגיני השיקו את הדגם כפלטפורמה להזנקת שפת העיצוב החדשה שהיוותה את המשך לגייארדו - הלמבו הפופולרית והנמכרת ביותר שיוצרה.

הקונספט S משכה הרבה מאוד תשומת לב מקהל המבקרים בשוויץ, ובעיקר הצליחה לכבוש את הקליינטורה הקבועה של למבורגיני שציפתה בכיליון עיניים למעבר לייצור סדרתי. למבורגיני אכן הבטיחה להפיק כ-100-120 יחידות של הקונספט S, אך תוך כדי תהליך ההכשרה של מכונית העל הפתוחה, נמצא כי עלויות הייצור היו גבוהות מידי ומשך פיתוחה ארך הרבה מעל המצופה. בסופו של דבר, רק שתי מכוניות יוצרו: מכונית הראווה שנמצאת כיום במוזיאון למבורגיני בבולוניה, ומכונית אחת סדרתית - רק אחת מהן כאמור, פעילה.

הלמבורגיני שתגיע לארה"ב מצוידת במנוע ששירת את הגייארדו שנים ארוכות; בקרביים שוכנת חטיבת כוח בנפח 5.2 ל' V10 המפיקה 520 כ"ס ומחוברת לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות והנעה כפולה. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת כ-4 שניות והמהירות המרבית מעל 300 קמ"ש. בלמבורגיני מוסיפים כי מד המהירות בלוח המחוונים מוגבל ל-180 קמ"ש (בשל אילוצי התכנון ברכב הקונספט), אך מעשית אינה מבוקרת אלקטרונית.

המחיר ללמבורגיני קונספט S ינוע בין 2-3 מיליון דולרים כשהפטיש ידפוק על שולחן המכירה הפומבית בסתיו הקרוב. אז אם אי פעם רציתם למבורגיני שבאמת אין לאף אחד אחר בחצר, זו ההזדמנות שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully