וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה ראפיד ספייסבק עולה על חצי עקב

13.7.2015 / 14:43

סקודה ראפיד ספייסבק תמכר בעולם גם בגרסת סקאוט, ארוזה במראה מחוספס וחישוקים ספורטביים. מוסיפים צבע ללחייה של המשפחתית הצעירה

סקודה ספייסבק סקאוט. אתר יצרן
סקודה ראפיד ספייסבק סקאוט. רק בשביל הפוזה/אתר יצרן

סקודה ראפיד ספייסבק, היא המכונית הראשונה של סקודה שהתברגה בסגמנט ההצ'בק המשפחתי הנחשב לפופולרי ביותר באירופה. שנתיים חלפו מאז, ומ-2013 הצליחה להגדיל את המרקם שמרכיב את אוכלוסיית הלקוחות שלה ופנתה למשפחות צעירות שחפצות ברכב מעוצב ושימושי ובמחיר יחסית נגיש.

מאז השיקה את ראפיד ספייסבק, מסרה מעל 105 אלף יחידות של הצ'כית ברחבי העולם, ולאחרונה אף חיזקה אותה גם בגרסת "מונטה קרלו" המהודרת שקולעת לאניני הטעם הספורטיבי, אבל ללא מהות של ממש במישור הטכנולוגי כמובן. הגרסה השניה שהופצה לפני מספר ימים מצטרפת אל משפחת הפנאי הקלילה "סקאוט", וזאת במטרה לפתות את חובבי השבילים שמנסים לאתגר את שרידותה מעבר לכביש הסלול.

סקודה ספייסבק סקאוט. אתר יצרן
סקודה ספייסבק סקאוט/אתר יצרן

בדגמים אלו, "סקאוטליין" במקרה של ספייסבק, הדגש הוא על בודי קיט שמשווה למכונית עיצוב קשוח יותר המסוגל לכאורה לעמוד בפגיעות של אבני כורכר ומעט חול. תחת המרכב מיגונים אפרפרים המונעים גילוח של המכלולים וכן התווספו חישוקי ספורט בגודל 16 ו-17 אינטש. בהיצע גם צבעים חדשים בהם ה"ירוק פיסטוק" (לא המצאנו, זה מופיע במפרט), שילוב של גג פנורמי ותא נוסעים עם קצת שינויים בדיפונים.

מערכות ההינע נותרו כפי שהיו בדגם הרגיל; באירופה תמכר עם שלושה מנועי בנזין בהספקים שבין 90 ועד 125 כ"ס, וצמד מנועי דיזל עם 90 ועד 116 כ"ס. כולם מצוידים במנגנון עצור וסע (הדממת הרכב בעמידה ממושכת), אגירת אנרגיה מבלימה ותיבות ידניות או רובוטיות.

בהיעדרה של הנעה כפולה, או תוספת למרווח הגחון, סקודה משווקת לנהגים מכונית מקושטת שנועדה לחזק את משפחת ספייסבק בקבוצתה. את זירת הפנאי והשטח, מותירה לסקודה יטי המנוסה, ולעוד שני קרוסאוברים חדשים שעתידים להיחשף בשנה-שנתיים הקרובות.

בישראל לא משווקות באופן סדיר גרסאות "סקאוט".

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully