וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קימקו דאון טאון 350i חדש בישראל

20.7.2015 / 7:56

הקטנוע הפופולארי של קימקו, הדאון טאון מקבל גרסת 350 סמ"ק עם 30 כ"ס ועדכוני עיצוב וכן מערכת ABS להעלאת הבטיחות. המחיר, 30,449 שקל ואפשרות לפריסה ל-60 תשלומים

צילומים: רונן טופלברג

קימקו דאון טאון 350. רונן טופלברג
קימקו דאון טאון 350/רונן טופלברג

עופר אבניר יבואנית קימקו לישראל, השיקה השבוע רשמית את ה'און טאון 350i החדש. הדאון טאון הספיק בשלב זה לעבור מתיחת פנים קלה שמעדכנת את עיצובו, יחידות התאורה, לוח המחוונים, תאי האכסון ועוד. כמו כן נוס, מעמד לסמארטפון וישנה גם הבטחה לשיפור באיכות הרכיבה.

החידוש העיקרי נמצא בתוך הפלסטיקה - מנוע חדש, מקורר נוזל ומוזרק דלק בנפח 350 סמ"ק יעביר לגלגל האחורי 30 כ"ס שישפרו את ממד הזריזות בעיר ומחוצה לה. בתחום הבטיחות, הדאון טאון החדש יצויד במערכת ABS למניעת נעילת הגלגלים בבלימה לשיפור הבטיחות כמובן ומחירו נקבע על 30,449 שקל.

לצד השקת הקטנוע החדש, קבוצת עופר אבניר תציע הסדר רכישה עבור רוכשי הקטנועים של החברה שכולל 60 תשלומים. המהלך נועד להקדים את העבודות התשתית לרכבת הקלה בתל אביב ועומסי התנועה שיגיעו בעקבותיה, כך בהודעה הרשמית של עופר אבניר. "עבודות הרכבת הקלה יהפכו את ההתניידות באזור גוש דן לסיוט עבור בעלי רכבים. עבור ענף הדו גלגלי מדובר בהזדמנות להרחיב את קהל הרוכבים ולאפשר לעוד ועוד תושבי המרכז להכיר את יתרונות הדו גלגלי", כך קובי גילון, סמנכ"ל בקבוצת עופר אבניר.

קימקו דאון טאון 350. רונן טופלברג
קימקו דאון טאון 350/רונן טופלברג
  • עוד באותו נושא:
  • קימקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully