וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות המסים מנהלת חקירה נגד חברת אלבר

דובי בן גדליהו

20.7.2015 / 10:01

החשד: הגשת מסמכים כוזבים למכס והנמכת מחיר במהלך ביצוע יבוא מקביל של רכבים לישראל ■ לחברה מיוחסים חשדות לביצוע עבירות על פקודת המכס, פקודת הייבוא והייצוא, חוק מס קניה וחוק איסור הלבנת הון

הונדה אקורד היברידית. צלם: רונן טופלברג, מערכת וואלה! NEWS
הונדה אקורד הייבריד, מדגמי הייבוא המקביל ברשות אלבר/מערכת וואלה! NEWS, צלם: רונן טופלברג

שופטת בית המשפט השלום בחיפה אורית קנטור התירה הערב (א') לפרסום כי מחלקת החקירות מכס ומע"מ חיפה ברשות המסים מנהלת מזה תקופה חקירה נגד חברת "אלבר ניהול ציי רכב" בחשד להונאת המכס ומשרד התחבורה תוך הגשת מסמכים כוזבים למכס והנמכת מחיר במהלך ביצוע יבוא מקביל של רכבים לישראל, כלומר יבוא מסחרי של כלי רכב חדשים שלא ישירות מיצרן הרכב.

לחברה מיוחסים חשדות לביצוע עבירות על פקודת המכס, פקודת הייבוא והייצוא, חוק מס קניה וחוק איסור הלבנת הון. במחלקת החקירות מכס ומע"מ התנהלה חקירה סמויה בעניין הייבוא המקביל שמבצעת חברת אלבר.

ביום חמישי ה-16 ביוני הפכה החקירה לגלויה עם מעצרם של שני מעורבים ובהם בכיר לשעבר בחברה. לאור ריבוי המעורבים שטרם נחקרו ומחשש לשיבוש הליכי חקירה ביקשה הרשות מבית המשפט להטיל איסור פרסום כולל על הפרשה.

היום (א') עם התפתחות החקירה ולאחר חקירת מעורבים ועדים פחת החשש לשיבוש הליכי חקירה. מאחר ומדובר בחברה ציבורית ומכאן החשיבות של פרסום החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully