וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: הבוגטי ויירון הראשונה בעולם

27.7.2015 / 8:01

בוגטי ויירון 001 תוצע למכירה פומבית בחודש הבא בקליפורניה. כמה תהיו מוכנים לשלם על מכונית קיצון עם 1,000 כ"ס?

בוגטי ויירון, 001. RM Sotheby's, אתר רשמי
בוגטי ויירון 001, שלכם בתמורה לכמה מיליוני דולרים טובים/אתר רשמי, RM Sotheby's

הבוגטי הויירון הראשונה בתולדות המותג הצרפתי-איטלקי (בבעלות קונצרן VW), יוצאת למכירה פומבית בחודש הבא במונטריי, קליפורניה. מכונית העל הנדירה, עותק מס' 001 צברה מעט מאוד קילומטרים על מד המרחק ולפי מארגני המכירה, צפויה להניב לבעליה כ-1.5 עד 2.5 מיליון דולרים.

מי שיצליח להניח את ידיו על ה-001 וויירון 16.4, יזכה למכונית קיצון בגוון כפול של אדום ושחור במצב מקורי וחף מפגמים. מדובר ברכב שיצא לכבישים בשנת 2006 ושבילה את מרבית חייו בבוורלי הילס אצל אדם שמעדיף לשמור על זהות אנונימית. על פי RM Sotheby's, המכונית שמורה בצורה יוצאת דופן לגילה המתקדם (קרוב ל-10 שנים) והיא נדדה בשנים האחרונות לתצוגות ראווה של בוגטי במסגרות שונות, בהן תערוכת הרכב בז'נבה, כחלק ממסע הפרידה של הויירון.

על מד המרחק נערמו רק 764 מיילים, שהם כ-1,300 קילומטרים, והיא היא טופלה על ידי 'בוגטי בוורלי הילס' בקפדנות, כפי שמצופה מחברה שמייצרת יחידות מעטות מידי שנה ואפילו הוחלפו לה כל 4 הגלגלים. את הכוח, היא מקבלת ממנוע ה-W16 שמונה ליטרים עם ארבעה מגדשי טורבו והספק מרבי של 1,000 כ"ס המאיץ בה ל-100 קמ"ש בפחות מ-3 שניות באמצעות תיבת 7 הילוכים דו-מצמדית. מהירותה המרבית היא 407 קמ"ש.

המחיר לויירון 001 יכול כאמור להאמיר עד 2.5 מיליון דולר כשהיא תגיע לבית המכירות ב-13 באוגוסט. לא שזה צריך להטריד מישהו שיכול להיפרד מסכומים כאלו, אבל בתור בונוס ואולי סתם להמתיק את החוויה, מקבל הזוכה בתמורה לתשלום גם שנתיים אחריות מקיפה ושנתיים טיפולים בחינם, בשווי של כ-100 אלף דולרים.

בוגטי נמצאת בימים אלה בעיצומם של מבחנים ליורשת הווירון, בוגטי Chiron, שעל פי כל דיווחי כלי התקשורת בגרמניה מצוידת במנוע היברידי שיסחט מהקרביים קרוב ל-1,800 כ"ס.

  • עוד באותו נושא:
  • בוגטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully