וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התחזה לסוחר מכוניות וקיבל במירמה כ-545 אלף שקל

ספיר כלפון

27.7.2015 / 15:05

שמשון נעמאט נאשם כי התחזה לסוחר מכוניות שיש ביכולתו להשיג רכבים במחירים נמוכים ממחיר השוק ע"י רכישתם דרך ההוצאה לפועל, למרות שלא התכוון לעשות כן

סוחר רכב. ShutterStock
סוחר רכב/ShutterStock

פרקליטות מחוז תל-אביב (פלילי) הגישה היום (ב') לבית משפט השלום בעיר כתב אישום כנגד שמשון נעמאט, תושב תל-אביב בן 54, שמואשם כי התחזה לסוחר מכוניות שיש ביכולתו להשיג רכבים במחירים נמוכים ממחיר השוק באמצעות רכישת הרכבים דרך ההוצאה לפועל, למרות שלא התכוון לעשות כן.

נעמאט מואשם כי נהג להיפגש עם המתלוננים השונים במגרשי מכוניות, הציג בפניהם את הרכבים וטען במירמה כי ביכולתו לספק את הרכבים.






הוא מואשם בריבוי עבירות של קבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות, זיוף בנסיבות מחמירות, שימוש במסמך מזויף בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות. במקביל הגישה הפרקליטות בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

על-פי כתב האישום שהוגש על-ידי עו"ד תמר טייטלבאום, הנאשם נהג להציג בפני המתלוננים בהזדמנויות שונות מצג-שווא לפיו הוא סוחר מכוניות, ויש ביכולתו להשיג רכבים במחירים נמוכים ממחיר השוק באמצעות רכישת הרכבים דרך ההוצאה לפועל.

לצורך ביסוס מצג-השווא, נטען, נפגש נעמאט עם המתלוננים במגרשי רכבים. לפי האישום, בחלק מהמקרים לצורך ביסוס מצג-השווא זייף נעמאט או מי מטעמו צ'קים ומסמכים של לשכת ההוצאה לפועל, כאשר לאחר מכן השתמש במסמכים המזויפים והציגם בפני המתלוננים השונים.

כך למשל, באחד המקרים, נטען, נפגש נעמאט עם א.א וב.ב במגרש מכוניות בפתח-תקווה, הציג בפניהם רכבים וטען במירמה כי יספק עבורם 6 רכבים, וזאת ביודעו כי אין ביכולתו ובכוונתו לעשות. בעקבות טענת המירמה חתמו א.א וב.ב עם הנאשם על זיכרון דברים והעבירו לנאשם סך של 123 אלף שקל במזומן במספר הזדמנויות.

כמו כן, לפי כתב האישום, נעמאט אף קיבל כספים לאחר שהציג בפני שניים מהמתלוננים מצג-שווא לפיו ביכולתו לשחרר את רכבם שעוקל, "למרות שלא עשה זאת, ולא היה בכוונתו לעשות כן".

seperator
סוחר רכב. ShutterStock
סוחר רכב/ShutterStock

לפי האישום, במקרה אחר טען נעמאט בפני אחת המתלוננות כי הוא יכול לבטל את פסילת הרישיון של לקוח שלה. במסגרת מצג-שווא זה מואשם נעמאט כי הוא או מי מטעמו זייף רישיון נהיגה ואף קיבל בשל כך במירמה סכום כסף נוסף.

בעקבות מצג-השווא וטענות המירמה השונות שטען בפני המתלוננים, נעמאט מואשם כי קיבל במירמה לידיו סכומי כסף גבוהים בסך כולל של למעלה מ-545 אלף שקל.

יתרה מזאת, לפי כתב האישום, נעמאט לא דיווח לרשויות המס על ההכנסות שגרף לכיסו כתוצאה ממעשי המירמה.

  • עוד באותו נושא:
  • סוחר רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully