וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן תייצר 17 יחידות של הג'וק 2.0 R

10.8.2015 / 7:54

לניסאן ג'וק 2.0R מנוע בנזין טורבו המחלץ מעל 600 כ"ס. המחיר? צפונה מ-600 אלף דולר ליחידה

אתר יצרן

ניסא עומדת להעלות לרצפת ההרכבה את הקרוסאובר הדרמטי שלה, ה-ג'וק 2.0 R, כך מדווח מגזין הרכב האיטלקי 'אומני אוטו'.

הג'וק הקיצוני נחשף בפסטיבל המהירות בגודווד לפני מספר שבועות כדגם ראווה והשתתף במספר מקטעי ספרינט. הרכב מבוסס על פלטפורמה מקוצרת של ניסאן GT-R וארוז בבודי קיט תוקפני הכולל חישוקים מושחרים, צמיגי ספורט ייעודיים ופגושים אגרסייביים בין היתר המבדלים אותו מכל גרסה אחרת במשפחה.

בחזית, מאוכלס מנוע שהגיע היישר מהגודזילה היפנית, ניסאן GT-R ניסמו. מדובר ביחידת 3.8 ל' טורבו ששה צילינדרים המשחררת מהקרביים 600 כ"ס ו-67 קג"מ בחיבור לתיבת הילוכים דו מצמדית 6 מהירויות מתופעלת פקדים מגלגל ההגה. הביצועים הרשמיים טרם הוכרזו, אך ההערכות הן שהמיאוץ ל-100 קמ"ש אורך פחות מ-3.6 שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-267 קמ"ש.

הגרסה הקודמת של ג'וק GT-R, שהושקה לפני כשנתיים, חילצה כ-490 כ"ס, ותומחרה ב-500 אלף דולר. נמכרו ממנה מספר מועט של יחידות לכמה רוכשים אנונימיים. בארה"ב, מהמרים שדגם זה יגבה תוספת של כ-100 אלף דולרים, כלומר כ-600 אלף דולר לפחות.

על הייצור הופקדה כמובן חטיבת ניסמו שתבצע בו שורה של שיפורים כדי שיעמוד בעומסים של תחנת הכוח המושתלת מלפנים. הייצור הרשמי יחל כנראה במהלך שנת 2016 כאשר רק 17 יחידות תיוצרנה. אם אתם שוחרי הג'וק, כדאי לפקוח עין.

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully