וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימון: בנטלי בנטיאגה - רכב הפנאי המפואר ביותר בעולם?

4.8.2015 / 15:41

בנטלי מפיצה סרטון קצר המלמד על יכולותיו של רכב הפנאי-שטח המפואר בנטיאגה. יוקרה עם 4X4 לאצולה ולממלכת המפרץ הפרסי

אתר יצרן

בנטלי מכינה את הקרקע להשקת רכב הפנאי השטח המפואר בנטיאגה, שייחנך במסגרת תערוכת פרנקפורט בספטמבר. החברה הבריטית פרסמה אמש סרטון חדש המדגים חלק קטן מכישוריו של הקרוסאובר המפואר על מסלול ניסוי מאולתר בצפון ספרד.

זהו שלב ב' במבחניו של בנטיאגה, רכב הפנאי הראשון בהיסטוריה של החברה, לאחר שסיים לאחרונה נסיעות מפרכות באיזורים מושלגים. מהנדסי הרכב מפנים כעת את תשומת לבם לתכונות השטח ומערכות ה-4X4 של הבנטלי המגודל, וניתן להסיק מהסרטון שאינו נרתע מלצבור אבק ולגרוס סלעים הרחק מהכביש הסלול.

בנטלי מכוונת את בנטיאגה לטריטוריה של לנד רובר ריינג' רובר. משמע, קומבינציה של פאר ויכולת טכנית אמיתית בשטח, ועל כן סביר שכאשר תתפרסמנה תמונות תא הנוסעים הוא לא יאכזב את נאמני המותג, או את מי שעשוים לנטוש את לנד רובר לטובתו.

מנועים? בנטלי יכולה לגייס תחנות כוח עם 12 צילינדרים ויותר מ-500 כ"ס אם תחפוץ בכך, או לאכלס בחזיתו מנועים היברידיים עם כ-400 כ"ס לפחות. היא תדרוש תמורת בנטיאגה כ-200 אלף דולר לגרסה הבסיסית ביותר בהיצע. נקווה רק שבגוון הנכון ועם חישוקים הולמים, יתגבש העיצוב האנמי לחבילה מושכת יותר.

לשאלה מדוע נקרא בנטיאגה, יש הסבר מלומד מפי מנכ"ל החברה וולפגנג דורהיימר: "רצינו רכב שטח שיש בו הכול, והוא מסוגל לבצע הכול - בכל התנאים. לכן, שמו נגזר מהמילה 'טאיגה' - יער השלגים הגדול ביותר בעולם, וכן מפסגה מפורסמת (Roque Bentayga) באיים הקנארים בספרד".

בנטלי מקווה למכור בין 3,000 ל-4,000 יחידות ממנו בשנה, כשיצא לכבישים במהלך 2016.

עוד הרבה על בנטלי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully