וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי אאוטלנדר החדש בישראל

5.8.2015 / 9:45

עם עיצוב ספורטיבי, תיבת הילוכים חדישה ואבזור נרחב, החל היום שיווקו של מיצובישי אאוטלנדר 2016. המחירים, החל ב-130 אלף שקלים לדגם הידני

אתר יצרן

מספר חודשים לאחר שנחשף בארה"ב, נחת היום מיצובישי אאוטלנדר החדש בישראל בתום מתיחת פנים מקיפה, כך הכריזה היבואנית 'כלמוביל'. רכב הפנאי המשפחתי, שהתברג בצמרת הטבלה והפך לאחד השחקנים הדומיננטים בזירה הישראלית בשנים האחרונות מתהדר בעיצוב נועז, רשימת אבזור מכובדת וחידושים במכלוליו. הוא יימכר במספר גרסאות, לרבות כמה דגמים מפוארים במיוחד עם הנעה כפולה ו-7 מושבים כסטנדרט.

אאוטלנדר פותח תחת הססמה 'דינמיק שילד', מה שבא לידי ביטוי בהופעתו החיצונית האגרסיבית. מיצובישי ביצעה בו שורה של שדרוגים מובחנים לעומת הדגם היוצא, כשהבולט בהם הוא חלקו הקדמי וגופי התאורה מלפנים ומאחור. בבחינת מידותיו, הקרוסאובר המשפחתי מעט יותר מרווח מקודמו לתפקיד; אורכו צמח ב-4 סנטימטרים ל-4.695 מ', רוחבו 1.81 מ', בסיס הגלגלים הוא 2.67 מ' וגובהו 1.68 מ'.

הנדסת האנוש של אאוטלנדר תוכננה בקפידה, תוך שימת דגש על דיפוני הפנים ובידוד הרעשים. במרכז הבקרה, מערכת מולטימדיה מעודכנת Connected Car מבוססת מערכת הפעלה של 'אנדרואיד' עם אינטרנט אלחוטי קבוע, WAZE מובנה, סלופארק לחניה בתשלום ועוד. בציוד התקני, ניתן למצוא בקרת אקלים דיגיטלית, שקעי USB ו-AUX, דיבורית BT, מצלמת נסיעה לאחור, הנעה ללא מפתח (כמעט בכל הדגמים), ומעטפת הגנה מקיפה: בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטיה מנתיב, 7 כריות אוויר, בקרות יציבות ובלימה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים ובקרת קדם תאונה.

מיצובישי אאוטלנדר 2016. אתר יצרן
מיצובישי אאוטלנדר 2016/אתר יצרן

בשנת הדגם הנוכחית, חונך אאוטלנדר 2016 גם תיבת הילוכים רציפה CVT מדור שני. זו מחוברת למנוע בנזין בנפח 2.0 ל' אטמוספרי (ללא סיוע ממגדש טורבו) עם הספק מרבי של 150 כ"ס. לדברי מיצובישי, האינטגרציה בין התמסורת למנוע מספקת נסיעה חלקה ורהוטה מבעבר עם ביצועים טובים יותר ופליטת מזמהים מופחתת. המומנט עומד על 19.5 קג"מ הזמינים מטווח של 4,100 סל"ד, וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 12.6שניות. המהירות המרבית היא 185 קמ"ש, וצריכת הדלק הממוצעת בעיר היא כ-12.3 ק"מ לליטר ו-15 ק"מ לליטר בממוצע (יצרן).

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל: "עד היום, נמכרו למעלה מ-10,500 רכבי אאוטלנדר בדגם החדש החל משנת 2013. ההצלחה של דגם זה, במיוחד כמענה לדגם עם 7 מקומות ישיבה, בשילוב המחיר החדש והאטרקטיבי, מערכת ה- Connected Car המתקדמת עם Waze מובנה, העיצוב החדש, ורמת האבזור והבטיחות מהגבוהות ביותר בקטגוריה יספקו ללקוחות את החבילה הטובה והמשתלמת ביותר".

המחירים למיצובישי אאוטלנדר החדש בישראל:

דגם אינוויט ידני הנעה קדמית: 130 אלף שקלים
דגם אינטנס רציף הנעה קדמית: 155 אלף שקלים
דגם אינסטייל רציף הנעה קדמית: 165 אלף שקלים
דגם אינסטייל רציף, 7 מושבים, הנעה קדמית: 170 אלף שקלים.

דגם פרמיום רציף שבעה מושבים, הנעה קדמית: 180 אלף שקלים.

דגם סופרים, רציף שבעה מושבים, הנעה כפולה: 190 אלף שקלים.

דגם עלית, רציף שבעה מושבים, הנעה כפולה: 205 אלף שקלים.

דגם לימיטד, רציף שבעה מושבים, הנעה כפולה, מנוע דיזל: 230 אלף שקלים.

*הדגם ההיברידי, PHEV, יגיע לארץ בסוף השנה הנוכחית או בתחילת שנת 2016.

עוד הרבה על מיצובישי בוואלה! רכב

וואלה! רכב גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully