וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיית החניה, "פולי" - מעכשיו גם בירושלים

9.8.2015 / 13:18

"פולי" היא אפליקצייה שמסייעת לנהגים למצוא חניה בערים גדולות. מהיום היא זמינה גם בירושלים ותקצץ את זמן החיפושים ב-50%

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"פולי", מעכשיו גם בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשורה לנהגים המזיעים בחיפושים אחר מקום חניה בירושלים. בימים האחרונים החלה לפעול בבירת ישראל אפליקציית "פולי", פיית החניה, לאחר שהוזנקה בחודש מרץ בארץ ורשמה הצלחה בתל-אביב. פולי מאפשרת לנהגים לחסוך זמן יקר בנסיעות ממושכות בסמטאות הערים אל מקום חניה פנוי, ובמידה מסוימת גם מקצצת במעט את הוצאות צריכת הדלק בזכות הפחתת השיטוטים המייגעים.

האפליקציה פועלת על פי אלגוריתם שפיתחה חברת "ספארק". ההכנות בירושלים דרשו מהמפתחים גישה למאגרי החניה של העיר והתוצאה היא היכרות מעמיקה עם רחובות, שכונות, ואיזורים המותרים ואסורים לחניית כלי רכב, מה שהופך את חווית הנהיגה להרבה יותר רגועה.

"עיריית ירושלים פותחת ומנגישה מאגרי מידע בתחומים שונים. שמחנו להיעתר לפניית החברה לפתוח בפניה את מאגרי מידע עירוניים בתחום החניה, מאחר שאנו רואים בכך הזדמנות מצוינת להגביר את השקיפות של פעילות העירייה, ולהנגיש את המידע הקיים אצלנו עבור מפתחי אפליקציות שנועדו להועיל ולשפר את חיי התושבים והמבקרים בעיר", אמר איתמר קורנפלד, מנהל מערכות המידע של עיריית ירושלים.

בהפעלת האפליקציה מקליד הנהג את פרטיו כולל מקום מגוריו. בשלב הבא המערכת מחפשת עבורו מקום חניה זמין (חניונים, ברחוב וכדומה...), מה המרחק מהם, התעריף ועוד. לאחר הקלדת הכתובת המבוקשת, הנהג מופנה לבחור אם ברצונו לחנות ברחוב או בחניון ו"פולי" משרטטת עבורו מסלול שבאופן מכוון עובר בין רחובות כדי להגדיל את הסיכויים למצוא חניה. משך הנסיעה במסלול, לא יעלה על 10 דקות לדברי החברה והזמן שנחסך משמעותי (מחצית מחיפושים עצמאיים ללא האפליקצייה). מטבע הדברים, האפליקציה לא יכולה לייצר מקומות חניה, אך היא מסייעת באיתור והנגשה מהירה ככל שניתן ומגדילה את הסיכויים ב-80%. חיבור ישיר ל"פנגו" ו"סלופארק" זמין עבור חניה בתשלום. האפליקציה גם תזכיר לנהג היכן חנה את רכבו בתום פגישותיו.

'פולי' נולדה כדי לשפר איכות חייהם של הנהגים המחפשים חניה בערים הגדולות בכל העולם, משום שניהול חכם של היצע החניה מקדם פיתוח של ערים חכמות", אומר זהר באלי, שותף מייסד ומנכ"ל "ספארק". "ההתרחבות לירושלים, לאחר ההשקה בתל אביב, היא ציון דרך חשוב מאוד עבורנו בדרך להשיק את 'פולי' בערים נוספות בעולם בשנה הקרובה".

להורדת "פולי, פיית החניה" ישירות לטלפון הנייד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully