וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוב מכל העולמות: מרצדס C63AMG החדשה

23.8.2015 / 11:46

מרצדס הכריזה על גרסת הסופר קופה C63AMG במהדורתה החדשה ביותר. היציאה מהמקום אורכת פחות מ-4 שניות

אתר יצרן

אחרי שחשפה את גרסת הקופה הבסיסית בשבוע שעבר, מציגה כעת מרצדס את האחות השרירית במשפחה -C63AMG. התוספת הטריה לנבחרת תצא לכבישים בעוד כחצי שנה לערך ותיחשף לראשונה במסגרת תערוכת הרכב בפרנקפורט בספטמבר.

הרעיון שעומד מאחרי מכונית מסוגה הוא לספק לנהג כוח ברוטאלי באריזה טכנולוגית. ה-C63AMG מצוידת כמיטב המסורת במלתחה שכוללת צמיגים ענקיים, סמלים של חטיבת AMG וחישוקי סגסוגת מרשימים בגודל 19 אינטש, אך זו יחסית מושתקת, שכן את הבשורה האמיתית והרועמת היא מחביאה תחת מכסה המנוע.

ביחס למתחרות הישירות שלה, בהן ב.מ.וו M4 קופה, אודי RS5 ומארה"ב גם קדילאק ATS-V, המרצדס היא היחידה בחבורה שבקרביה מותקן מנוע V8. הנפח הוא 4.0 ל', ההספק המרבי עומד על 510 כ"ס בגרסת ה-S הבכירה, ו-71 קג"מ המושגים מ-1,800 סל"ד. העוצמה עוברת לגלגלים מאחור דרך תיבת הילוכים 7 מהירויות המאיצה בה ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות ועד 250 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. משקל המכונית כ-1.8 טון, וצריכת הדלק הממוצעת היא 8 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה כמובן.

כמעט 2 מיליון שקל: מרצדס מייבאך S600 בישראל

התמיכה בעברת הכוח לגלגלים, בשני הדגמים - הקופה הרגילה וכן ב-AMG, נעשית על ידי דפרנציאל מוגבל החלקה על הסרן האחורי (שפותח במיוחד עבור הצמד), אולם בגרסת AMG מדובר בדפרנציאל אלקטרוני לעומת מכני בקופה. במרצדס מספרים על שיפור באחיזת הגלגלים בסיבוב וכן בהאצות אגרסיביות מהמקום. מערכת המתלים הינה מדור מתקדם יותר של ה-AMG RIDE CONTROL עם הסתגלות אוטומטית של השיכוך בהתאם לתנאי הכביש.

מרצדס C63AMG. מרצדס, אתר יצרן
מרצדס C63AMG/אתר יצרן, מרצדס

אווירה ספורטיבית היא חלק בלתי נפרד מבעלות על AMG, וכל מי שיקפוץ בין חלל הפנים של הקופה לאחותה הקרבית ימצא הבדלים מהותיים בתוספות הקטנות. אלה מתלחילים בגלגל הגה ספורטיבי, מושבים חובקים, ולוח מחוונים עם תפריטים ספציפיים לביצועים ומדידות.

ה-AMG החדשה מתומחרת צפונה מהקופה, עם עלויות שיחלו בסביבות ה-70 אלף דולר בארה"ב. היא תגיע לישראל במהלך שנת 2016.

צמיגים לוהטים: יום נהיגה במכוניות AMG

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully