וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבט פנימה: כך נראה חלל הפנים של קיה ספורטאז' החדש

2.9.2015 / 10:41

קיה משחררת את מקבץ הפרטים האחרונים של הספורטאז' דור 4. המידות צמחו, תא הנוסעים שקט יותר ובחזית מנוע טורבו עם 177 כ"ס

קיה ספורטאז'. אתר יצרן
חלל הנוסעים של קיה ספורטאז' החדש. גדול יותר ושקט מעבר/אתר יצרן

אחרי שחשפה סדרת תמונות חיצוניות עם מידע חלקי, מפרסמת היום (רביעי) קיה את עיקר הפרטים עבור רוכשי הדור הרביעי של הקרוסאובר העממי ,קיה ספורטאז'. מלבד צילומי פנים של תא הנוסעים, הספורטאז' 2016 גדל במידותיו ואף מציע שיפורים חשובים בבידוד הרעשים. לישראל הוא צפוי להגיע במהלך הרבעון הראשון של 2016.

בהשוואה לדגם היוצא, הספורטאז' החדש צמח ב-3 סנטימטרים בבסיס הגלגלים ל-2.67 מ', אורכו צמח ב-4 סנטימטרים ל-4.48 מ', גובהו נותר דומה עם כ-1.65 מ', ותוספת חשובה היא בנפח תא המטען, שהוגדל ל-503 ליטרים לעומת 465 ליטרים בדור השלישי, כולל רצפת טעינה כפולה ושפת הטענה נמוכה יותר שאמורה להקל על העמסת ציוד.

מבט פנימה אל תא הנוסעים חושף הנדסת אנוש חדשה שטרם פגשנו בקיה - לא בסיד ולא בסורנטו החדש. העיצוב עבר רפורמה משמעותית לדברי קיה, אך גם חל שיפור מהותי בבידוד הרעשים (36 דציבלים עם מנועי הבנזין). לספורטאז' תהיינה את כל מערכות המדיה והמידע החדישות, לרבות צג מרכזי 8 אינטש וכל החיבורים הרלוונטים לטלפונים החכמים. לא פחות מרשימה היא אריזת ההגנה של הספורטאז'; זו מורכבת מבקרת בלימה אוטומטית, בקרת סטיה מנתיב, בליינד ספורט (פיקוח על שטחים מתים), מצלמת רוורס חכמה ועוד.

באגף ההנעה חלוקה מסורתית בין דיזל לבנזין. למחפשי ביצועים אנרגטיים יותר, ספורטאז מצויד במנוע שמקורו בקיה סיד GT, וכן מעודכן במספר מנועי דיזל לשוק האירופי. בגזרת הבנזין, המנוע החזק ביותר הוא ה-1.6 ל' טורבו בעל תפוקה מרבית של 177 כ"ס ו-27 קג"מ הזמינים מ-1,700 סל"ד. הוא מחובר לתיבת הילוכים DCT דו-מצמדית עם 7 מהירויות. לצידו, ימשיך לשרת את ההיצע הבסיסי מנוע ה-GDI הרגיל עם 132 כ"ס ותיבת 6 מהירויות אוטומטית. באירופה זמינים מנועי דיזל עם 115 ועד 184 כ"ס.

קיה טוענת לשורה ארוכה של שיפורים שנעשו בספורטאז' החדש שמתמקדים בשיפור חווית הנסיעה ואיכויות הגימור. הוא יהיה נוח יותר בזכות מערכת מתלים משודרגת, מרווח מבעבר, בטיחותי במידה ניכרת וייתכן שגם יותר מהנה לנהיגה.

לישראל הוא יגיע כאמור במהלך החודשים הראשונים של השנה הבאה.

עוד באותו נושא:
בתמונות רשמיות: קיה ספורטאז' החדש
קיה פיקנטו 1.0 ל' במבחן. חיה עירונית

  • עוד באותו נושא:
  • קיה
  • טלקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully