וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקאטי רומזת על המונסטר החזק בכל הזמנים

9.9.2015 / 8:06

יצרנית אופנועי הפרימיום מאיטליה חושפת תמונה חלקית ראשונה של המונסטר 1200 R החדש, שיציע ככל הנראה מנוע עם תזמון משתנה לשסתומים, מתלים אדפטיביים וכ-160 כ"ס

דוקאטי מונסטר 1200 R. אתר יצרן
דוקאטי מונסטר 1200 R/אתר יצרן

דוקאטי חושפת תמונה ראשונה וחלקית של מה שעתיד להיות המונסטר החזק בכל הזמנים - ה-1200 R החדש. המונסטר המדובר, יגיע כשנתיים לאחר שהופיע הדור השלישי למשפחת המונסטר והוא צפוי לעמוד בפסגת ההיצע של קבוצת האופנועים העירומים. האופנוע יחשף באופן רשמי בביתן פולקסווגן במסגרת תערוכת פרנקפורט שתיפתח את שעריה ב-15 בספטמבר.

דוקאטי לא חושפים כל פרט אודות האופנוע החדש, אך על פי ההשערות, הוא יצויד במנוע ה-DVT (תזמון משתנה לשתומים) של דוקאטי אשר הופיע במולטיסטרדה החדש ובו מפיק 160 כ"ס - 15 כ"ס יותר מגרסת ה-S של המונסטר ו-25 יותר מאשר אלה של גרסת ה-1200 ה"רגילה". כמו כן, ניתן לשער כי דגם זה יצויד בדור החדש של המתלים האדפטיביים של דוקאטי, ה-'סקיי-הוק' מהדור השני וכן במערכת הבלימה המתקדמת קורנרינג ABS אשר יודע להגיב גם למקרי בלימה בזמן שהאופנוע בהטיה.

זו אינה ההפתעה היחידה שמתכננת דוקאטי השנה, שכן יצרנית האופנועים מבולוניה עתידה לחשוף מספר אופנועים חדשים בתערוכת מילאנו הקרובה שתיערך בחודש נובמבר.

עוד על דוקאטי בוואלה! רכב

כל עולם הדו-גלגלי בקליק אחד

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • דוקאטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully