וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: יבוא מקביל של רכבי מרצדס לישראל

דובי בן גדליהו

9.9.2015 / 12:11

התחרות תוחרף: היבואנית המקבילה, "איילון מוטורס", כבר ביצעה תקינה למשלוח ראשון של כלי רכב מדגמי E ו-S

מרצדס S קלאס קופה. אתר יצרן
מרצדס S קלאס קופה/אתר יצרן

שוק רכבי היוקרה, שזינק בעשרות אחוזים בשנה האחרונה, צפוי להתלהט משמעותית בחודשים הקרובים בעקבות תחילת הייבוא המקביל של רכבי מרצדס. היבואן המקביל הראשון, איילון מוטורס, מסיים בימים אלה את הליכי התקינה לשורה של דגמים חדשים מבית יצרן היוקרה הגרמני, שישווקו בישראל בצורה סדירה.

בשנים האחרונות הגיעו לישראל הרבה רכבי מרצדס בייבוא אישי, בעיקר מיד שניה, אולם כעת מדובר בייבוא סדיר של כלי רכב חדשים לגמרי עם אחריות היצרן. איילון כבר ביצעה תקינה לדגמי E קלאס ו-S קלאס ובכוונתה לייבא ולשווק בישראל את כל דגמי מרצדס הפרטיים, החל מה-A קלאס ומעלה, כאשר המוקד יהיה הסדרות הבכירות, ובעיקר S400 ו-S500.

החברה טרם פרסמה מחירון, אולם בענף מעריכים כי מחירי המחירון הרשמיים עשויים להיות נמוכים ממחירי המחירון הרשמיים של היבואן הרשמי "כלמוביל", וכי הם עשויים להחריף את מלחמת המחירים בפלח היוקרה גם מול מותגים אחרים. עם זאת, בענף מציינים כי בפלח היוקרה מקובלות בשגרה הנחות נכבדות ממחירי המחירון, שמגולמות בין השאר בתנאי טרייד-אין נדיבים ובמימון מסובסד, שליבואן מקביל יהיה קשה להתמודד איתם.

איילון מוטורס היא חלוצת הייבוא המקביל לישראל ובתחילת הדרך עסקה בייבוא רכבי פורד. כיום היא מייבאת מספר דגמים של פורד ארצות הברית ושל קרייזלר. בענף מעריכים כי איילון היא לא החברה היחידה שקיבלה ממשרד התחבורה רישיון לייבוא מקביל של רכבי מרצדס, וכי בחודשים הבאים עשויים להצטרף אליה יבואנים מקבילים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully