וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצגה ניסאן אלטימה החדשה

24.9.2015 / 7:42

ניסאן חשפה את האלטימה סדאן המחודשת עם שלל חידושים בתחום העיצוב, האבזור והבטיחות. בישראל בשנה הבאה

ניסאן אלטימה 2015. אתר יצרן
ניסאן אלטימה המחודשת. עיצוב פחות שבלוני/אתר יצרן

ניסאן אלטימה מחודשת אינו אירוע חדשותי שהיה מחייב התייחסות ישראלית או סיקור נרחב עד לפני כשנה וחצי בערך, אבל מאז שנפתחו שערי היייבוא המקביל ויותר מכוניות משפחתיות עם חותמת אמריקנית נדדו לארץ, בהן הונדה אקורד הייבריד למשל ויריבתה הפופולרית - טויוטה קאמרי, הייבריד האלטימה 2016 שמיוצרת באמריקה ראויה בהחלט לקבל את הבמה גם במחוזותינו.

במסגרת השקתה, האלטימה המרועננת זוכה לשדרוגים קוסמטיים המיישרים קו עם מקסימה סדאן. בולטים במיוחד השינויים שנעשו לה בשני קצותיה כשבשבכה הקדמית מוטיב ה-V מקבל הדגשה ובתי התאורה הוחלפו עם שיבוץ נורות LED. תוספת מעניינת היא מדפים מתכווננים בגריל הקדמי לטובת שיפור זרימת האוויר וצריכת הדלק.

בתא הנוסעים חלה עליה באיכות החומרים, הציוד התקני ובידוד הרעשים. בניסאן בחנו ביקורות שנאספו אודות פריצות רוח וטיפלו בליקויים שכנראה הטרידו את לקוחותיה בדגם שלפני מתיחת הפנים. הטיפול כלל שינויים בתושבות המנוע שמונעות ויברציות שחודרות את הקבינה וכן הוחלפו הזגוגיות. תשומת לב ניתנה גם למבנה הקונסולה, המושבים, ובקרות המידע והבידור וכן התווספו חישוקי 17 -18 אינטש חדשים.

קפיצת מדרגה משמעותית עוד יותר נרשמת בתחום הבטיחות; באלטימה תמצאנה בקרות כמו פיקוח על שטחים מתים, בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית (מותאמת למהירות המכונית מלפנים ומאיטה לפי המרחק הנדרש), והתראה על קרבת עצמים מסוכנת מאחור.

הרכב המנועים של אלטימה ממשיך מהדגם הקיים, משמע מנוע 2.5 ל' ארבעה צילינדרים עם כ-182 כ"ס מחובר לתיבת הילוכים רציפה (כ-11 ק"מ לליטר) ומנוע V6 בנפח 3.5 ל' עם 270 כ"ס (כ-10 ק"מ לליטר).

צריך לומר שבניגוד לשנים קודמות, מתיחות פנים הפכו ממיני "מייקאובר" למהפך ויזואלי רחב היקף. אלטימה הנוכחית הוצגה לפני כשלוש שנים בערך, ואפילו בניסאן מודים שמפאת התחרות מצד טויוטה והונדה, האלטימה קיבלה את אחת ממתיחות הפנים המשמעותיות ביותר של רכב שנמצא ב"אמצע חייו", כך לשון היצרנית.

על כל פנים, אלטימה תגיע לבכורה רשמית בלוס אנגל'ס בנובמבר, ולישראל תופץ ב-2016, במהלך הרבעון הראשון, כך מסרה לוואלה! רכב היבואנית קרסו מוטורס.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully