וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימון: סובארו רומזת על האימפרזה הבאה לקראת 2017

8.10.2015 / 8:11

סובארו מציגה שני איורים חדשים המבשרים על סובארו אימפרזה החדשה שתעלה לכבישים בעוד כשנה וחצי

סובארו אימפרזה קונספט. אתר יצרן
סובארו אימפרזה הבאה/אתר יצרן

סובארו תגלגל אל תערוכת טוקיו הקרבה בסוף אוקטובר את מכונית הראווה "סובארו אימפרזה קונספט". כפי שנגזר משמה, המכונית רומזת על הדור הבא של המשפחתית העממית שככל הנראה תראה אור יום מתישהו בסוף שנת 2016.

מתמונות הטיזר ניתן לראות שהמכונית מושפעת בעיקר מדגמי הקונספט הקודמים של היצרנית שעשויים להשפיע גם על תכנון דגמי הקרוסאוברים העתידיים, בהם ה-XV, פורסטר וכן טרייבקה שאמור להתגבש אל צורתו הסופית בחודשים הקרובים.

בסובארו אומרים שהמבנה של המכונית יהיה הרבה יותר אגרסיבי מהדגם הקיים, שנמכר בארץ כאמור רק בגרסת סדאן. מרכב ההצ'בק מתהדר במידות דומות לפורד פוקוס 5 דלתות, עם שימוש בחישוקים גדולים, בתי תאורה רוחביים מאחור וקו תקרה נמוך.

סובארו אימפרזה קונספט. אתר יצרן
סובארו אימפרזה קונספט/אתר יצרן

מבחינה טכנית, הפרטים אודותיה מעטים, אך פורסם לאחרונה שהאימפרזה 2017 תורכב על פלטפורמה מודרנית, מנועי הבוקסר המסורתיים שלה יפיגנו צריכת דלק מופחתת, טכנולוגיית ניתוק צילינדרים וירידה בפליטת המזהמים. כמו כן, תציע מרחבי מחייה משופרים ביחס לדור היוצא ואיכות חומרים מעודכנת כדי ליישר קו עם המתחרות. זאת ועוד, מסתמן שכמו בימי ה-B3 הצ'בק סובארו שוקלת להעמיד לרשות הנהגים גרסת STI או WRX. גם דגם היברידי עם טכנולוגיית טעינה מהשקע עומד על הפרק.

את הדגם הסדרתי סביר שנראה באחת מתערוכות הרכב הגדולות באירופה בשנה הבאה, ייתכן בז'נבה או בפריס.

אין ספק שסובארו זקוקה לזריקת מרץ בדגמים המסורתיים שלה שקצת נדחקו לשוליים בשנים האחרונות נוכח הביקוש הגדל לרכבי פנאי והתחרות מקוריאה.

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully