וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 שנות אחריות למסחריות ומשאיות קלות של ניסאן בישראל

11.10.2015 / 9:27

קרסו מוטורס מרחיבה את האחריות הניתנת לכלי רכב בשוק העבודה. 5 שנים או 160 אלף קילומטרים למשאיות קלות ומסחריות קומפקטיות מבית ניסאן

ניסאן NV200. יצרן, ניר בן טובים
ניסאן NV200/ניר בן טובים, יצרן

מהלך אסטרטגי של קרסו מוטורס. יבואנית דגמי רנו-ניסאן תעניק מעתה לרוכשי מסחריות קומפקטיות ומשאיות קלות של ניסאן, מסגרת אחריות מורחבת ל-5 שנים או 160 אלף קילומטרים, המוקדם ביניהם. זאת, במקום 3 שנים עד כה או 100 אלף קילומטרים. כך הודיעה היום (ראשון) החברה בישראל, המשווקת בין היתר גם את דגמי דאצ'יה ואינפיניטי.

בקרסו מוטורס מציינים, כי בין הדגמים שיזכו לאחריות מורחבת הם ניסאן 200NV, רכב הפיק-אפ נווארה, והמשאית הקלה NT400 קאבסטר. האחריות תחול על כלי רכב שעלו לכבישים החל ב-1 בספטמבר 2015 ואילך. האחריות מקיפה מכלולים עיקריים ויסודיים, בהם גם רכיבים ושלדה, וכן התקנת אביזרים מקוריים של ניסאן.

"השקת 5 שנות אחריות לתחום רכבי העבודה היא עדות לביטחון של ניסאן באיכות כלי הרכב. אחריות כזו מייצרת יתרון משמעותי למשאיות ולמסחריות של ניסאן ומספקת מענה לצורך עיקרי של הלקוח, לרכב אמין ושקט נפשי. לניסאן ישנה מורשת ארוכה בתחום רכבי העבודה ובכוונתנו להתרחב בקרוב עם מגוון מוצרים חדש, אשר יכלול את משאית ה- 500NT החדשה וטנדר הנבארה החדש"., כך מורן סיטין, מנהלת חטיבת ניסאן בקרסו מוטורס.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully