וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו חושפת רשמית את ה-M2 החדשה. מקרה קיצון

15.10.2015 / 7:55

ב.מ.וו מסירים את הלוט מעל אחת המכוניות המגרות בהיצע הבווארי. ה-M2 החדשה תציע 370 כ"ס, ביצועים אדירים, התנהגות כביש חדה, עיצוב אגרסיבי ורף חדש של יכולות

ב.מ.וו M2 החדשה. אתר יצרן
ב.מ.וו M2 החדשה/אתר יצרן

את הרושם הראשוני והמבהיל, יוצרת ה-M2 בעזרת עיצוב תוקפני במיוחד. גוף הקופה שלה מנופח מכל עבר, עם חזית חדה ונמוכה, אחור עם צמד אגזוזים, חישוקי 19 אינץ' וצמיגים רחבים במיוחד - הכל מקנה תחושה של שרירים משורגים על מכונה וארבעה גלגלים. ההגזמה העיצובית ממשיכה גם בתא הנוסעים שם דיפוני עור, אלקנטרה וסיבי פחמן, עם מושבי ספורט חובקים במיוחד, הגה M קטן קוטר וידית הילוכים זעירה. כמובן שמסביב הקבינה מרוצפת בתגי M פרפורמנס ורקמה כחולה להתנעת בלוטות החשק.

מתחת למכסה המנוע הנמוך שלה נמצא מנוע השישה צילינדרים המפורסם של ב.מ.וו שלו גם שני מגדשי טורבו. בגרסה זו ההספק הוקפץ לכדי 370 כ"ס ב-6,500 סל"ד והמומנט עלה ל-47.4 קג"מ, כאשר תוכנת ניהול המנוע מאפשרת הקפצת שיא המומנט לכדי 51 קג"מ לפרק זמן קצר כמו עקיפות, לשם זירוז התהליך. המנוע הזה משודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית כפולת מצמדים אופציונלית, אשר קובעת את זמן ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש על 4.3 שניות בלבד. לצד זה, בנהיגה רגועה מכונית זו תצרוך ליטר דלק לכל 11.7 ק"מ ותפלוט 199 גק"מ לסביבה.

ב.מ.וו M2 החדשה. אתר יצרן
ב.מ.וו M2 החדשה/אתר יצרן

בכל הקשור להתנהגות כביש, ב.מ.וו מודעים לרמת הציפיות ממכונית זו ומצהירים כי היא תהיה שמישה גם לכביש הציבורי וגם למסלול המירוצים בימי מסלול פתוחים. המתלים של ה-M2 עשויים אלומיניום להפחתת משקלם, החישוקים קלים מאוד במידות 19 אינץ' והעברת הכוח אל הגלגלים האחוריים נעשית כעת בעזרת דיפרנציאל אקטיבי שמסוגל לחלק את הכוח בין הגלגלים בהתאם למצה הנהיגה. בנוסף לכך, גם האלקטרוניקה של ה-M2 תתמוך בנהיגה ספורטיבית, כך שעל מסלול מירוצים, ניתן יהיה לבחור במצב M אשר בו תאפשר המערכת לגלגלים האחוריים להסתחרר תחת כוח ולמעשה, תאפשר החלקות כוח (דריפטים) ברמה מסוימת.

ולחובבי המסלול, הב.מ.וו הזו תציע חיבור ישיר בין מצלמת האקסטרים של גו-פרו למערכת ה-idrive של הרכב למדידת והקלטת זמני הקפה במסלול. בנוסף, אפליקציה חדשה של ב.מ.וו תקליט את הביצועים שלכם על המסלול כמו נקודות בלימה, האצה, מהירות ועומסים ותסייע לכם להשתפר ולקזז זמני הקפה.

דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל מספרת כי ה-M2 תגיע לישראל החל מחודש אפריל 2016.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ב.מ.וו M2 החדשה. אתר יצרן
ב.מ.וו M2 החדשה/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully