וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרוק: הנחש המהיר ביותר בדיונות של דובאי

21.10.2015 / 7:30

יצרנית חדשה מדובאי חושפת רכב ייעודי לתעופה על חולות תחת השם ז'רוק סנד-רייסר'. 950 ק"ג, עד 500 כ"ס, 45 ס"מ מהלכי מתלה וגם כושר חוקי לנסוע בכביש הציבורי. הרכב המושלם?

זרוק מוטורס דובאי איחוד האמירויות. אתר יצרן
זרוק מוטורס דובאי איחוד האמירויות/אתר יצרן
משקלו יעמוד על 950 ק"ג, המתלים שלו יציעו מהלך שבין 35 ל-45 ס"מ ומנוע ה-3.5 ליטר V6 יפיק הספק שנע בין 300 ל-500 כ"ס

כשאתה חי באיחוד האמירויות, כדאי שלרכב שלך תהיה יכולת אמתית לשעוט על גבי דיונות, אבל מה עושים כשה-SUV כבד מדי, הטרקטורון חשוף מדי והבאגי לא שימושי מספיק? יצרנית מקומית חדשה בשם 'זרוק' (Zrooq), על שם הנחש המהיר ביותר בדיונות של דובאי, יש רכב חדש בשם 'סנד-רייסר' (Sand Racer) שאם לסמוך על ההבטחות, אמור להציע יכולות של מכונית מירוץ על הדיונות ולנוע על הכביש הציבורי באופן חוקי לגמרי.

מוחמד אל קאדי, מנהל חברת 'זרוק' ציין כי מכוניות הביצועים היפניות והאמריקניות לא מתאימות לשימוש בתנאים המדבריים של דובאי והדיונות המדהימות, אז החלטנו להרכיב צוות שייצר את המכונית שכולנו חולמים עליה, שמיועדת באופן ספציפי להתחרות במדבר". בסופו של תהליך עיצוב ותכנון ארוך בעזרת יצרנית השלדות 'קמפוס רייסינג', נולד ה'זרוק סנד-רייסר' על שם נחש החולות המהיר ביותר בדובאי.

ה'סנד-רייסר' יאפשר לבעליו גם להתחרות במירוצי דיונות וגם לנוע באופן חוקי לגמרי על הכביש הציבורי בזכות תא נוסעים סגור לגמרי עם מיזוג אוויר חזק. אולם המושבים יהיו מושבי ספורט ומסביב לנוסעים קונסטרוקציית ברזלים בדמות כלוב התהפכות. 'זרוק' לא מוסרים פרטי ביצועים של ה'סנד-רייסר' אבל כן מצהירים שמשקלו יעמוד על 950 ק"ג, שהמתלים שלו יציעו מהלך שבין 35 ל-45 ס"מ ומנוע ה-3.5 ליטר V6 יפיק הספק שנע בין 300 ל-500 כ"ס בהתאם להזמנת הלקוח.

ה'זרוק סנד-רייסר' ייחשף רשמית לקהל ב-24 בנובמבר במסגרת מירוץ הפורמולה 1 של דובאי ו-20 המכוניות הראשונות להירכש יוצעו בגרסאות מיוחדות, כאשר מחירן יכול לנוע בין 80 ל-160 אלף דולר, בהתאם לתוספות ודרישות הלקוח. ישראל בתמונה? אולי רק לאחר שיחתם הסכם שלום אזורי רחב.

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • זרוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully