וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינג רובר איווק החדש בישראל. החל מ-425 אלף שקל

19.10.2015 / 9:30

אחרי שקיבל שורת עדכוני אמצע החיים ומנועי דיזל חדשים, ריינג' רובר איווק החדש מושק בישראל. המחירים ינועו בין 425 ל-519 אלף שקל

ריינג' רובר איווק החדש. אתר יצרן
ריינג' רובר איווק החדש/אתר יצרן

כחצי שנה לאחר שהוצגה בעולם, מתיחת הפנים של הריינג' רובר איווק הגיעה לישראל. במסגרת עדכון של אמצע החיים לדגם זה, מקבל האיווק עדכוני עיצוב קלים מבחוץ ובתא הנוסעים. בניהם נוספו שישה חישוקים חדשים לסך הכל של 12 לבחירה, גריל שני הפסים של האיווק המקורי מוחלף בחדש אגרסיבי בהרבה, מאחור נוסף ספוילר שמכיל פנסי 'לד' חדשים וגם יחידות התאורה הקדמיות מורכבות כעת אך ורק מאותן נורות 'לד' מודרניות. בתא הנוסעים מוצאים חומרים חדשים שמעלים את איכות הקבינה, מושבים בתכנון חדש, צבעים ושילובי צבעים נאים יותר לבחירה, לוח מחוונים מעודכן עם מסך תצוגה צבעוני במרכזו וכן מערכת מולטימדיה חדשה בדשבורד עם מסך מגע בגודל 8 אינץ'.

בשורת המנועים, לנד רובר בחרו שלא לשנות דבר במנוע הבנזין 2.0 טורבו 240 כ"ס ולהסתפק בעדכון מנועי הדיזל שנחשבים למבוקשים יותר באירופה בדגם זה. בהתאם לכך, מנוע ה-2.2 ליטר טורבו דיזל פינה את מקומו למנוע חדש בנפח 2.0 ליטר אשר מפיק 150 כ"ס ומסוגל (לפי נתוני היצרן) להשיג צריכת דלק של 19 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ופליטה של 109 גק"מ. למנוע זה ישנה גם גרסה חזקה יותר שלה 180 כ"ס ופליטה של 125 גק"מ.

אלו מחיריו של הריינג' רובר איווק החדש:
איווק SE יעלה 425 אלף שקל
איווק SE דיינמיק יעלה 459 אלף שקל
איווק HSE יעלה 485 אלף שקל
איווק HSE דיינמיק יעלה 519 אלף שקל
דגם הקופה ידרוש תוספת של 11,000 שקל

חברת המזרח, יבואנית לנד-רובר לישראל תערוך אירוע מכירות מיוחד בין ה-21 ל-23 באוקטובר באולם התצוגה הראשי של החברה, ברחוב משה דיין 6 בפתח תקווה.

עוד על לנד רובר בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully