וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן ממשיכה להסתבך בפרשיית זיוף נתוני מנועי הדיזל

20.10.2015 / 8:01

מקורות בתוך חברת פולקסווגן מדווחים כי היקף הרמאות בנתוני מנועי הדיזל גדול מששוער - יותר מארבע גרסאות תוכנה נכתבו, תוחזקו ותוקצבו ביודעין במשך כעשור, גם כנגד שווקים נוספים מחוץ לארה"ב

פולקסווגן. Ap, ניר בן טובים
צילום: AP/ניר בן טובים, Ap
המשמעות של הצהרות אלה חמורה שבעתיים ממה שנחשד עד כה, שכן מעורבות גדולה יותר של בכירים בחברה, כולל תקצוב ביודעין של תהליך הזיוף,עלולים לגרום לכך שפולקסווגן עתידה למצוא את עצמה ניצבת בפני תהום עמוקה בהרבה

הבור תחת גלגליה של פולקסווגן ממשיך להתעמק ונראה שההתפטרות של מרטין וינטרקורן נשיא הקונצרן וגם מנהל החטיבה האמריקנית היא רק קצה הקרחון. בעוד חקירת הרשויות נמשכת אחר תקרית זיוף נתוני הפליטות של מנועי הדיזל של פולקסווגן, סוכנות הידיעות רויטרס מפרסמת כי מקורות בתוך החברה מסרו בחקירתם גרסה שונה וחמורה בהרבה מזו שהובילה הנהלת הקונצרת עד כה.

בניגוד לטענה לפיה המקור לתוכנת זיוף נתוני פליטת מנועי הדיזל בעת ביצוע בדיקה הנה במהנדס פורע יחיד אשר פעל על דעת עצמו, עובדי החברה שנחקרו מוסרים כי לא פחות מארבע גרסאות תוכנה לזיוף תוצאות הפליטות של מנועי הדיזל הוכנו, תוחזקו ואף תוקצבו על ידי ההנהלה ביודעין בפרק זמן שעולה גם על עשור. המקור לריבוי גרסאות התוכנה הוא הצורך להתאימן למגוון רחב של מנועי דיזל בהיצע החברה וכן להתאימן לדרישות תקינה שונות בין מדינות.

המשמעות של הצהרות אלה חמורה שבעתיים ממה שנחשד עד כה, שכן מעורבות גדולה יותר של בכירים בחברה, כולל תקצוב ביודעין של תהליך הזיוף,עלולים לגרום לכך שפולקסווגן עתידה למצוא את עצמה ניצבת בפני תהום עמוקה בהרבה בדמות קנסות גדילים אף יותר מזה שנכפה עליה עד כה (18 מיליארד דולר) גם באירופה ובאסיה בהתאם לממצאים שיופיעו בעתיד וצורך לקרוא לתיקון מספר גדול יותר של כלי רכב.

עוד פולקסווגן בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully