וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופים בצמרת יוניון מוטורס: מנכ"ל לקסוס פורש מתפקידו

21.10.2015 / 7:54

מנכ"ל לקסוס בחמש השנים האחרונות, ספי בר, יפרוש מתפקידו בסוף השנה ואותו יחליף דרור גרלניק, מי שהיה סמנכ"ל המכירות ביוניון מוטורס. איתי חיון לוין יחליף את גורלניק

מינויים ביוניון מוטורס דרור גורלניק מחליף את ספי בר בלקסוס איתי חיון לוין סמנכ"ל מכירות. אבישי פינקלשטיין,
דרור גורלניק: מנכ"ל לקסוס החדש, יחליף את ספי בר/אבישי פינקלשטיין

חילופי תפקידים בצמרת יוניון מוטורס. הנהלת החברה הודיעה כי מנכ"ל לקסוס, ספי בר (44) הודיע כי יפרוש מתפקידו בסוף השנה. בהודעתה מסרה יוניון מוטורס כי בר אשר מונה למנכ"ל לקסוס לפני 5 שנים, הביא את החברה לתנופה מרשימה תוך שהיא שוברת שיאי מכירות מדי שנה, מרחיבה את בסיס לקוחותיה ואת קהלי היעד, וממצבת את עצמה בצמרת רכבי היוקרה בישראל. בחברה מעריכים כי עד סוף השנה יימסרו כ- 1,400 רכבי לקסוס, גידול של כ- 40% לעומת שנת 2014. עוד מוסיפים ביוניון מוטורס כי בר ביקש לסיים את תפקידו וזאת על מנת לבחון הזדמנויות חדשות בשוק העבודה בארצות הברית. לבקשת החברה הוא ימשיך לשמש כיועץ חיצוני לקבוצת יוניון בחודשים הקרובים.

את ספי בר יחליף דרור גורלניק, מי שמילא עד כה את תפקיד סמנכ"ל המכירות והשיווק של יוניון מוטורס. גורלניק עובד בתחום הרכב למעלה מ-25 שנים והחל את עבודתו ביוניון מוטורס בשנת 2005. בעבר מילא תפקידים בכירים באלדן רכב, בסקודה ובפורד. לגורלניק תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב והוא לומד לקראת תואר EMBA מנהל עסקים לבכירים באוניברסיטת תל-אביב.

מינוי נוסף עליו מכריזה יוניון מוטורס הוא של איתי חיון לוין (45) במקומו של גורלניק כסמנכ"ל השיווק והמכירות. חיון לוין משמש בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"ל אגף השירות והטכני של יוניון מוטורס ואחראי, על מערך קשרי הלקוחות, אתר ההכנה למסירה, המערך הטכני ומערך ההדרכה וההסמכה של החברה. לפני כן עבד במשך קרוב לעשר שנים במגוון תפקידים בצ'מפיון מוטורס, בתפקידו האחרון היה מנהל רשת הסוכנים. לחיון לוין תואר שני MBA במנהל עסקים מהמכללה למנהל ותואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ממדרשת רופין.

עוד על יוניון מוטורס בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully