וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בחזרה לעתיד" עם טויוטה טאקומה פיק-אפ

22.10.2015 / 12:23

טויוטה ייצרה דגם חד פעמי בהשראת "בחזרה לעתיד" מסדרת טאקומה החולק דמיון עם טנדר ה-SR5 שקיבל מרטי מקפליי מהוריו בסרט הראשון. לתצוגה בלבד?

טויוטה טאקומה בהשראת "חזרה לעתיד". יצרן, ניר בן טובים
טויוטה טאקומה "בחזרה לעתיד". רייסים עם "נידלס"/ניר בן טובים, יצרן

על רקע חגיגות ה-30 שנה ל-21 באוקטובר, 1985, התאריך בו מרטי מקפליי נחת בשנת 2015 בסדרת סרטי המדע בדיוני "בחזרה לעתיד", שכחו חובבי הטרילוגיה לציין כי מלבד הדלוריאן האלמותית שככבה על המסכים, בלט גם טנדר שחור ומרשים שנרכש עבור מרטי לאחר ששב הביתה מ-1955 ומגלה שהעתיד (כפי שהכיר אותו) השתנה ללא היכר בעקבות השינויים שחלו בציר הזמן המקורי.

רבים טועים ומקישים מזכרונם שמקפליי נהג בטנדר של GMC, אולם בפועל רכשו לו הוריו (בגילומם של ליה תומפסון וקריספן גלובר), טנדר מסוג טויוטה SR5 משנת 1985 עם קומץ שדרוגים חיצוניים. הרכב בילה על המסך לפרקי זמן מעטים בסצנות בלתי נשכחות עם ביף (שהפך בעתיד לבעלים של מכון הברקת מכוניות) ולא פחות מכך ברייס רמזורים עם "נידלס" (בגילומו של "פלי" מ-"רד הוט צ'ילי פפרס"), במהלכו מרטי משלב להילוך אחורי ומונע תאונה גורלית שהשפיעה על עתידו.

הטאקומה 2016, בהשראתו של ה-SR5 לבוש מלתחה דומה עם אזכורי וינטג' אופיינים ל-1985, בהם כיתוב היצרן TOYOTA באותיות ענקיות על דלת המטען האחורית. בנוסף לכך, כולל הטאקומה מגיני בוץ לקשתות הגלגלים, מוט תאורה חיצוני מעל התקרה, תאורה נוספת של KC בשבכה הקדמית, מתלי שטח ייעודיים וצמיגי BFGoodrich. הרכב מוצג בימים אלה בלוס אנגל'ס באירועי ראווה של טויוטה וחברת ההפקות, אך ככל הידוע לא יועמד למכירה.

שיתוף הפעולה של טויוטה אגב אינו מוגבל לטאקומה. לאחרונה, עלה לרשת סרטון פארודי בכיכובם של כריסטופר לויד וחברו מייקל ג'י פוקס שנועד לקדם את מכונית המימן האקולוגית טויוטה מיראי, כמעין הומאז' לחדשנות של הדלוריאן באותה התקופה (על אף כל מגרעותיה). בסרטון מנסים השניים להצביע על האירועים שהתגשמו ב-2015 בהתאם לתחזיות בתסריט המקורי, אלא שכפי שכולם יודעים, אנחנו עדיין לא ספונים במכונית מעופפת או לבושים ז'קט שמייבש את עצמו.

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully