וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסכים זמן ביציאה: חונים עם פנגו פלוס בקניוני עזריאלי

25.10.2015 / 11:25

קבוצת עזריאלי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם פנגו+ במסגרתו ניתן יהיה להשתמש באפליקציה ב-15 הקניונים בארץ

אפליקציית פנגו. יצרן, ניר בן טובים
אפליקציית פנגו/ניר בן טובים, יצרן

מהיום ניתן להשתמש באפליקצית החניה "פנגו פלוס" במספר חניונים של קבוצת קניוני עזריאלי, כך הכריזו הבוקר (ראשון) שתי החברות בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה, יוכלו הנהגים לבצע חיוב חניה נוח ומהיר מהאפליקציה בנייד ולמנוע התעסקות עם כסף מזומן, כרטיסי אשראי או מטבעות בעת העצירה ליד מכונת התשלום בקניון. השירות יחל לפעול באופן מיידי בקניון עזריאלי בת"א, אאוטלט הרצליה, ובשבועות הקרובים יורחב אל גבעתיים, ירושלים וכל יתר הקניונים של קבוצת עזריאלי.

השימוש בשירות נעשה על ידי ממשק זיהוי המחבר את האפליקציה עם בקרת החניה של הקניון ומזהה את הרכב באופן ממוחשב. לאחר הזיהוי מקבל הנהג מסרון ובו קישור שמפעיל את החניה ומאפשר יציאה על ידי הזנת כרטיס הכניסה בעמדת המחסום שנפתח אוטומטית. לאחר מכן, יקבל מסרון בו מפורט גובה החיוב.

רועי אלבז מנכל פנגו+: "קבוצת עזריאלי היא קבוצת הנדל"ן המובילה בישראל שבבעלותה כ-15 קניונים הפרושים ברחבי הארץ, בהם מבקרים עשרות אלפי קונים מידי יום. שיתוף הפעולה עם הקבוצה מאפשר למבקרי הקניון שירות חניה מהיר ונוח יותר תוך שיפור חווית החניה וכתוצאה מכך שיפור ושדרוג של כל חווית הבילוי בקניוני הקבוצה". בסקר שנערך על ידי פנגו בקרב כ-900 נהגים, נמצא כי 84% יאמצו את השירות האוטומטי החדש של פנגו פלוס בזכות החסכון בזמן והנוחות הנלווית לשימוש בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully