וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטון מרטין תמכור DB10 מהסרט החדש של גיי'מס בונד: "ספקטר"

26.10.2015 / 13:21

אסטון מרטין ייצרה 10 עותקים של ה-DB10 לטובת הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד "ספקטר". דגם אחד יצא למכירה בשנה הבאה, אבל יש בעיה אחת קטנה

אתר יצרן

אסטון מרטין הכריזה כי בכוונתה למכור ב-2016 עותק של מכונית ה-DB10 שמככבת בסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד 007, "ספקטר", כך על פי הודעת החברה במטה הבריטי בגיידון. המחיר, אינו ידוע בשלב זה.

זוהי הפעם הראשונה בתולדות מעלליו של הסוכן החשאי שחברת ההפקה קיבלה מכונית שיוצרה בלעדית עבור הסרט, ואינה זמינה בתצורתה הסדרתית לרכישה באופן סדיר. בסרט תופיע מכונית נוספת שלא תראו לעולם באולמות המכירה - יגואר C-X75, גרסת קיצון היברידית שתשרת בספקטר את הנבל (בגילומו של המתאבק לשעבר דייב בטיסטה).

אסטון מרטין וגם לנד רובר שמרו על שתיקה בכל הנוגע לגאדג'טים המיוחדים שהותקנו במכוניות, אולם דוברי החברה אישרו שחלק ניכר מהרכיבים הבסייסים והנוסח החיצוני יגיעו בסופו של דבר למוצרים החדשים של היצרניות; אסטון מרטין תנצל את ה-DB10 כדי לגבש את ה-DB11, ואילו ביגואר מתמקדים בעיקר בגרסאות פנאי ספורטיביות.

בספריו של איאן פלמינג, בונד נהג בעיקר בבנטלי, אולם בסרטי הקולנוע הפכה אסטון מרטין לסימן ההיכר שלו וחלק בלתי נפרד מהאמצעים הטכנולוגיים שעומדים לרשותו דרך מוחו הקודח של Q. בשנים בהן אסטון מרטין לא הייתה מעורבת, גייסה ההפקה את ב.מ.וו, לוטוס, טויוטה, ואפילו AMC הורנט שהופיעה ב"איש בעל אקדח הזהב" ב-1974.

ה-DB10 הייתה הליהוק הראשון ל"ספקטר", הסרט ה-24 של סוכן הוד מלכותה. היא נחשפה לפני כשנה על ידי הבמאי סם מנדז ("אמריקן ביוטי") והמפיקה ברברה ברוקולי באולפני פינווד המיתולוגיים בהם צולמו סרטי ג'יימס בונד מאז שנות ה-60. היא מצוידת במנוע 4.7 ל' V8 בחיבור לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות, בדומה לונטג' (420 כ"ס).

מי שירכוש את ה-DB10 אגב, לא יורשה לשרוץ איתה על הכבישים האהובים עליו. אין לה רישוי נסיעה או מסמכים רשמיים, כך שלכל היותר מותר לשבת בה בחניה, ללגום וודקה-מרטיני ולמלמל בין השפתיים: "שמי הוא בונד, ג'יימס בונד".

עוד הרבה על אסטון מרטין בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully