וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לסובארו אימפרזה הצ'בק הבאה

28.10.2015 / 7:40

תערוכת טוקיו נפתחה עם שורה של קונספטים בהם גם האמפרזה הצ'בק החדשה שתושק בשנת 2017. כך היא תראה טרום ייצור סדרתי

סובארו אמפרזה קונספט. אתר יצרן
סובארו אימפרזה הצ'בק קונספט/אתר יצרן

אם יש מכונית במשפחת סובארו שזקוקה בדחיפות לרענון קוסמטי (וטכנולוגי) זו ללא ספק האימפרזה. בעולם היא ממשיכה להמכר בעיקר בגרסת הסדאן שאנו מכירים במחוזותינו, אבל מזה שלוש שנים היא מנסה לנסח עיצוב ספורטיבי מעודכן במרכב הצ'בק באמצעות קונספטים שנראו על במות תערוכות הרכב, תחת השם VIZIO.

בטוקיו, היא סוף סוף חשפה את השלב המשמעותי ביותר בסדרת מכוניות הראווה עת היא משיקה את "אימפרזה קונספט 5 דלתות". כנגזר משמה, תהיה זו מכונית המבשרת על הדור הבא של המשפחתית העממית של היצרנית היפנית ואם העיצוב הסדרתי יהיה נאמן למקור, תהיה זו תוספת מבורכת לקבוצה שנשלטת בשנים האחרונות על ידי הקוריאניות.

סובארו אמפרזה קונספט. אתר יצרן
סובארו אמפרזה קונספט/אתר יצרן

בסובארו קיבלו הרבה השראה מהמתחרים - בעיקר ממאזדה שתמיד הקפידה שה-3 תפגין עיצוב ספורטיבי מנקר עיניים - וודאי שבדור הנוכחי שלה. המרכב הקומפקטי כולל יחידות תאורה אחוריות שהן עיבוד של הלגאסי ואאוטבק, קו מותניים גבוה ביחס לחלונות מאחור ושבכה חדשה-ישנה עם המוטיב הקלאסי של חגורה קצרה ובמרכזה לוגו המותג.

האימפרזה קונספט תבסס עבור סובארו דורות חדשים של ה-XV, פורסטר ולגאסי בעתיד, וסביר להניח שכמיטב המסורת תמשיך להציע את השילוב הנצחי של מנוע בוקסר אופקי, תיבה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה סימטרית לכל הגלגלים. בכל אופן, נקווה שמדובר ביחידה חזקה וגמישה מזו המשרתת אותה כיום (1.6 ל, 114 כ"ס ו-13 ק"מ לליטר בנסיעה ממוצעת).

הפרופורציות והמידות מלמדות על נתונים מקובלים בחבורה הזו שכוללת גם את יונדאי i30. האורך הוא כ-4.4 מ', רוחבה 1.88 מ' ובסיס הגלגלים הוא 2.67 מ' (קצר ב-3 ס"מ מהקורולה לדוגמא).

האימפרזה הצ'בק תגיע לכבישים בשלהי שנת 2016.

עוד באותו נושא:
השוואתי: סובארו לגאסי נגד מאזדה 6

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully