וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקה מקומית: 4 אופנועים חדשים ל-MV אוגוסטה

3.11.2015 / 15:15

יבואנית MV אוגוסטה ושרקו לישראל מפתחת תאבון. רוצה להגיע ל-200 מסירות ב-2016 ובינתיים משיקה 4 אופנועים חדשים למותג האיטלקי האקזוטי

קובי ליאני

HM מוטו, יבואני אופנועי MV אוגוסטה האיטלקיים ואופנועי השטח שרקו הצרפתיים, השיקה היום ארבעה אופנועים חדשים והודיעה על שינויי מחיר למספר דגמים, כחלק מהכוונה להכפיל ויותר את מכירותיה בשנת 2016. על פי צפי מנכ"ל החברה תומר לווייתן, צפי המכירות שאפתני במיוחד ועומד על 200 כלים בשנה מלאה. נתון מפתיח ביחס למכירות החברה עד כה ונדירות כליה בישראל.

הראשון מארבעת אופנועי הקיצון של MV אוגוסטה הוא ה-F4RC, אופנוע ספורט קיצוני שנבנה כהעתק לאופנוע החברה ממירוצי הסופרבייק העולמיים. לזה מנוע 4 צילינדרים בנפח ליטר אשר מייצר הספק אסטרונומי של 212 כ"ס וכל זה ביחס למשקל גוף של 175 קילוגרמים בלבד. האופנוע השני להגיע, הוא ה-F4RR, גרסת הכביש ה"ממותנת" ביחס ל-RC, שכן לזו "רק" 201 כ"ס. המחירים גבוהים בהתאם. 270 אלף שקל לרפליקת המסלול בעוד שגרסת ה-RR תדרוש מכם הוצאה של 201 אלף שקל.

האופנוע השלישי להגיע הוא הברוטאלה דראגסטר RR - הגרסה הקיצונית ביותר לאופנוע זה. המנוע בנוי משלושה צילינדרים בנפח 800 סמ"ק וכאן הוא מפיק לא פחות מ-140 כ"ס. אולם ההספק הוא רק חלק מהסיפור, שכן היצרנית האיטלקית השקיעה רבות בעיצובו עם ליטושי צבע מיוחדים, חישוקי שפיצים מרהיבים ועוד. מחירו, 131 אלף שקל.

האופנוע הרביעי והחשוב מכולם, הוא הטוריסמו וולוצ'ה. זהו אופנוע אדוונצ'ר כביש שממקם עליו את הרוכב בישיבה זקופה ומיועד לשאת גם בת זוג לרכיבות ממושכות עם ציוד. המנוע גם הוא בנוי משלושה צילינדרים, אך מפיק 110 כ"ס ידידותיים יותר, הוא מציע רשימת אבזור ארוכה מאוד שתוסיף להתארך בגרסת 'לוסו' (LUSO) ובה יכללו גם מתלים חצי אקטיביים, חיבור בלו-טות' בין הסמארטפון לאופנוע ועוד. המחיר יחל ב-121 אלף ל-131 אלף שקל.

עבור רוכבים בעלי רישיון מוגבל הספק ל-47 כ"ס, תציע HM מוטו את הברוטאלה 675 ואת אופנוע הספורט F3 675 (לאחר שעברו הגבלה) במחירים נמוכים במיוחד - 69,900 ו-89,900 שקל בהתאמה וזו כבר בשורה מעניינת במיוחד.

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully