וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולאריס RZR הופך למפלצת V4 עם 180 כ"ס

7.11.2015 / 8:52

כשפולאריס שחררו לעולם את גרסת הטורבו של ה-RZR, העולם התחיל להתרגש. אבל ליצרנית המנועים והאופנועים האמריקנית מוטוס זה לא דגדג, אז הם התקינו בו מנוע V4 עם 180 כ"ס

קובי ליאני

מהרגע הראשון בו נוצר, פולאריס RZR הפך להיות המוצר החם ביותן בעולם השטח. מבנה קצר, מהלך מתלים ארוך, מרווח גחון נדיב ושלדה חסונה, מאפשרים לו להיות אחד מרכבי השטח עם העבירות הטובה ביותר. עם זאת, הכוח של מנוע ה-800 ואפילו אלה הגדולים יותר לא הרשימו ורק לאחרונה עם חשיפת גרסת הטורבו שלה 144 כ"ס, הלקוחות מתחילים להישמע יותר שבעי רצון.

אולם לא כולם, כמובן וכאן נכנסה לתמונה יצרנית המנועים ואופנועי התיור האמריקנית הצעירה מוטוס. לא פעם סיפרנו לכם על חברה זו ועל אופנועיה הייחודיים וכעת היצרנית עושה שימוש אחר ביכולת ההנדסיות שלה לחיזוק ה-RZR. את המנוע הצנוע שלו הם הוציאו אחר כבוד ממרכז השלדה ובמקומו התקינו את המנוע שלהם. זהו מנוע ארבעה צילינדרים המסודרים ב-V של 90 מעלות והנפח מעל הבוכנות נמדד על 1,650 סמ"ק. כמה סוסים? אנחנו שמחים ששאלתם כי באורווה הזו יש לא פחות מ-180 כ"ס - תוספת של 60 אחוז ביחס למנוע המקורי. המומנט נמדד בכ-16 קג"מ ובסל"ד נמוך למדי.

החלפת המנוע נעשית לדברי מוטוס בקלות, שכן הם שקדו על קיט החלפה מלא של יחידת הכוח כולל כל המחברים, התושבות וצמת החשמל. המנוע החדש מתחבר לתיבה הרציפה המקורית והביצועים, כפי שאתם יכולים לראות בסרטון, מסעירים. מוטוס לא יצרו את הקומבינציה הזו רק לשם ההנאה הפרטית שלהם ולדבריהם, כאשר יושלם שלב הבחינה, בכוונתם להציע את ערכת הסבת מנוע זו באופן סדיר ותחת אישורה של היצרנית. האם נוכל לעשות זאת גם בארץ? אנחנו בספק רב.

עוד שטח ופנאי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully