וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי הכריזה על מותג יוקרה: Genesis

5.11.2015 / 11:40

כבר לא רק מכונית. יונדאי נטלה את הכותר Gensis ממכונית הספורט-סדאן והקימה חטיבה נפרדת למכוניות יוקרה. פיטר שרייר: "אנחנו נפגין בטחון ומקוריות"

יונדאי. אתר יצרן
יונדאי/אתר יצרן

יונדאי הכריזה אמש (רביעי) על הקמת חטיבת יוקרה ("פרמיום") בשם Genesis. השם נגזר ממכונית הספורט-סדאן הוותיקה של החברה הדרום קוריאנית כאמור, ובדומה לתת מותגים כגון DS הצרפתי, המטה של החטיבה יפעל באופן כמעט עצמאי מיונדאי עם קהל לקוחות שיזכה לטיפול מסור באולמות התצוגה, ויזכה להרכיב חבילות אבזור ייחודיות ומפוארות.

ביונדאי טוענים שהצלחת המותג העממי הזניקה את מותג הפאר, ובחברה עתידים לייצר לפחות 6 כלי רכב חדשים תחת סימול ג'נסיס עד שנת 2020. בהודעת החברה שפורסמה לכלי התקשורת, נמסר כי "ג'נסיס חותרת לייצר משמעות חדשה למונח יוקרה". לכך הוסיף פטר שרייר, מעצב העל של יונדאי-קיה שאומר "אנחנו רוצים להפגין בטחון ומקוריות, ונייצר מוצרים נחשקים". מי שיוביל את החטיבה הוא לוק דונקוורוולק, לשעבר VW, שחתום על שורה של דגמים מקבוצת סיאט, סקודה, אודי, בנטלי ולמבורגיני. שרייר יפקח על הצוות שלו.

ג'נסיס תתפרש על פני הגלובס בצורה מהירה. ביונדאי יקימו מרכזי שירות ומכירה בסין, המזרח התיכון, ארה"ב, קוריאה, צפון אמריקה ובשלב מאוחר יותר גם באירופה. וו-צ'ונג יאל, ראש מחלקת הפיתוח ביונדאי: "דגמי ג'נסיס יספקו טכנולוגיה מתקדמת וחדשנות, חווית נהיגה מצוינת, ביצועים ויוקרה ללקוחות. כל מכונית תוכשר עם אבזור על פי ראות עיניו של הנהג, עם מעורבות מלאה ובשיתופו".

בשלב זה, לא ידוע מה תהיה המשמעות כלפי השוק הישראלי בעתיד.

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully