וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימאהה במתקפת רטרו: חושפת את הצרעה המהירה

10.11.2015 / 12:29

ימאהה ממשיכה ללחוץ על בלוטות החשק, כשחושפת את יארד בילט 900 ה'צרעה המהירה' בעזרת בונה האופנועים רולנד סנדס. רטרו מרהיב עם הבטחה לביצועים גבוהים

ימאהה רוכבת על גל הרטרו עד הסוף וככל הנראה, גם הכי רחוק מכול יצרניות האופנועים. ימים אחדים בלבד לאחר שרכבנו על ה-XSR700 (לחצו כאן לכתבה) ועל ה-XJR1300 (המבחן יפורסם בקרוב), נחשף אופנוע נוסף במשפחת ה-FASTER SONS. גם הפעם, בעזרת בונה האופנועים רולנד סנדס מקליפורניה, נחשף אופנוע חדש העונה לשם יארד בילט 900 'הצרעה המהירה'.

אם את ה-XSR700 בנתה ימאהה על בסיס ה-MT07 המצליח, הרי שאת הבוליט 900 הם בנו סביב האח הגדול יותר, ה-MT09. כמקובל, השלדה ושאר מכללי המנוע נשארו זהים ועליהם הולבש גוף חדש שפוסל בעבודת יד על ידי רולנד סנדס. כך למשל מכל הדלק החדש ושאר הרכיבים העוטפים את השלדה, כדי להעניק לה מראה בהשראת אופנוע המסלול של קני רוברטס ה-TZ750.

הצביעה תואמת, צהובה עם פסי המירוץ של ימאהה, הכידון מעובה, הבלמים מחוזקים, אפילו את כבל המצמד החליף סנדס באחד משודרג. על הצמדת הצמיגים לכביש אחראים בולמים אחוריים של אוהלינס וקארטריג' (חלקיו הפנימיים של הבולם) מלא של אוהלינס במזלג הקדמי וגם האגזוזים הפתוחים משמיעים צלילים ראויים יותר כעת. ולסיום, המושב הוחלף במושב עור בתפירה מיוחדת.

מה לגבי עתידו של אופנוע זה? נכון לרגע זה ימאהה מגדירים אותו כקונספט וטרם הובהר אם יגיע לייצור מלא ובאיזו קונפיגורציה.

עוד על ימאהה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • ימאהה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully