וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט מציגה טנדר קומפקטי, מבוסס מיצובישי טרייטון

12.11.2015 / 8:01

פיאט פול-באק פיק-אפ יגיע לישראל בשנה הבאה. הפלטפורמה של מיצובישי, ההספקים ינועו בין 150 ל-180 כ"ס עם תיבה ידנית או אוטומטית

פיאט פול-באק פיק-אפ. יצרן, ניר בן טובים
פיאט פול-באק. טנדר קומפקטי/ניר בן טובים, יצרן

פיאט הגיעה לתערוכת הרכב בדובאי שנפתחה השבוע והעמידה על במותיה טנדר קומפקטי לעבודה בשם פיאט "פול-באק". מעשית, מדובר במיצובישי טרייטון (L200 בחלק מהמקומות בעולם) שבחזיתו מתנוסס המותג האיטלקי ובתא הנוסעים מובחן עם עיצוב שפותח על ידי קרייזלר, בהתאם לנוסח של פיאט טיפו הבאה.

הפול-באק נשען על שלדה נפרדת, ועיצובו מסתיר את הקווים המקוריים של טרייטון על ידי שילוב השבכה הנוכחית של דגמי פיאט, לרבות הפגושים והגלגלים. שאר הרכיבים רובם ככולם מקורם ביצרנית הרכב היפנית.

פיאט מכרה בעבר טנדרים קומפקטיים, בהם הסטרדה פיק-אפ שהופק על ידי פיאט ברזיל בשנות ה-90, ונשען על פלטפורמת פיאט פאליו האומללה. לאחרונה השיקה החטיבה הדרום אמריקנית את "טורו" שהינו קרוב משפחה של ג'יפ רנגייד.

באירופ מכל מקום, יקבל פול-באק את הכוח שלו ממנוע טורבו-דיזל בנפח 2.4 ל' טורבו, המפיק 150 או 180 כ"ס. השידוך יכול שיהיה לתיבת 6 הילוכים ידנית, או 5 הילוכים אוטומטית בחיבור להנעה אחורית או כפולה. מנועים נוספים יהיו ה-2.5 ל' עם 110 או 180 כ"ס, וכן מנוע בנזין בנפח 2.4 ל' עם כ-135 כ"ס.

פיאט פול-באק פיק-אפ. יצרן, ניר בן טובים
פיאט פול-באק פיק-אפ/ניר בן טובים, יצרן

הפיאט פול-באק יופץ למספר יעדים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, אך כנראה לא יעשה את דרכו לארה"ב מפאת מידותיו הקטנות כנגד ענקי GM ופורד. תחילת המכירות הן ב-2016.

מיבואנית פיאט לישראל סמל"ת נמסר לוואלה! רכב כי הפול-באק יגיע לארץ בשנה הבאה, אך מוקדם לדעת מה יהיה מחירו ואילו גרסאות תוצענה.

עוד הרבה על פיאט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully