וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באור יום, לעיני המצלמות: צפו - האם זה גנב הרכב הטיפש בעולם?

15.11.2015 / 9:15

שודד אנגלי ניסה לפרוץ למכונית יוקרה במרכז לונדון, נכשל ועבר למכונית אחרת. הוא ניסה את מזלו גם בחנות באוקספורד וכשלא הצליח - נעלם כאילו בלעה אותו האדמה. המשטרה מבקשת את עזרת הציבור

יוטיוב

פעמים רבות אנו שומעים על גניבות רכב כאלו ואחרות בארץ ובעולם. לעתים מדובר בסיפורים הלקוחים מסרטי אקשן ולעתים סתם מדובר באדם מפוזר ששכח את מפתחות רכבו בתוך הסוויץ' ושילם על כך. אבל ניסיון גניבה כפי שנקלט במצלמות אבטחה במרכז לונדון לא רואים בכל יום. מדובר בגנב אנגלי, לא חכם במיוחד, כך מסתבר, שניסה לשדוד מכונית פורשה מדגם 911 במרכז לונדון - באור יום ולעיני המצלמות.

בסרטון נראה הגנב מנסה להיכנס למכונית דרך הגג, לאחר שחתך את החלק העליון של המכונית בעזרת סכין. כשהבין שלא יצליח להניע, עבר ליעד הבא - מכונית פורשה מדגם קאיין. אותו שודד נכשל גם בניסיון השני והחליט לשנות כיוון - הוא פסע לכיוון רחוב אוקספורד וניסה לשדוד חנות. גם שם הוא נכשל, ואחרי יום מתיש החליט שהגיע הזמן לחזור הביתה.

ניסיון גניבת פורשה. צילום מסך
לא כל כך הצליח. השודד בפעולה/צילום מסך

למרות שנתפס בעדשת המצלמה, משטרת לונדון לא הצליחה עדיין לתפוס את השודד וביקשה את עזרת הציבור בתפיסתו. הוא עדיין מסתובב חופשי, אך אל דאגה - גם אם תשאירו את רכבכם פתוח, סביר להניח שהשודד הכושל לא יצליח לנצל זאת.

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully