וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: מרצדס SL החדשה. בישראל בקיץ

21.11.2015 / 7:51

הרודסטר הגרמנית מרצדס SL מתרעננת קלות בצד הקוסמטי, ומקבלת תיבת הילוכים אוטומטית 9 מהירויות

אתר יצרן

מרצדס השיקה בלוס אנגל'ס את מתיחת הפנים של ה-SL, מכונית הרודסטר היוקרתית של היצרנית מגרמניה. הדו-מושבית זכתה למספר שינויים קוסמטיים קלים, אך את עיקר החידושים ניתן למצוא מתחת למעטפת. המכונית הוצגה בבוורלי הילס, שכן לדברי מנכ"ל מרצדס ארה"ב סטיב קאנון, ה-SL היא "מכונית חלומות בקליפורניה. זו מכונית ביצועים. מכונית כיף. יש כאן תרבות רכב ענפה. זה המקום שלה". העדכון האחרון של הדגם יצא לאור ב-2013.

את SL החדשה יימכרו בדיימלר עם מנועי 3.0 ל' V6, או 4.7 ל' V8 עם 362 כ"ס ו-447 כ"ס בהתאמה. גרסאות ה-AMG השריריות יחוברו למנועי ה-V8 בנפח 5.5 ל' עם 577 כ"ס או מנוע גדול יותר בנפח 6.0 ל' שניים-עשר צילינדרים עם 621 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-4 שניות. מערכת ההינע חוזקה כמעט בכל הגרסאות, ולנהג יוצעו כעת חמישה מצבים לבחירת אופי הנהיגה, עם חיבור לתיבת 9 הילוכים אוטומטית מתופעלת פקדים מגלגל ההגה.

הרענון החזותי של ה-SL מיישר קו עם דגמי הפנאי האחרונים של החברה, וכולל שדרוגים סביב השבכה ויחידות התאורה בשני קצותיה. "ההשראה לחרטום הגיעה מה-S300SL פאן-אמריקה", אומרים בחברה. בתא הנוסעים לא חלו תהפוכות, כאשר את התקרה ניתן לקפל במהירות של עד 40 קמ"ש וניתן כעת להזמין את המושבים בריפודים נוספים. כמו כל דגמי מרצדס, למכונית מערכות בטיחות משוכללות.

במרצדס ארה"ב מציינים כי מכירות הרודסטרים בירידיה תלולה בשנים האחרונות, על אף התחזקות רוחבית של ענף הרכב. בעשרת החודשים הראשונים של השנה צללו המכירות ב-18%. "אני לא יודע מתי השוק הזה יתעורר מחדש" אומר קאנון. "אבל ה-SL היא מכונית שמביאה אנשים לדגמים אחרים, כמו ה-CLA למשל".

מיבואנית מרצדס לישראל חברת כלמוביל נמסר לוואלה! רכב כי ה-SL החדשה תגיע לארץ במאי-יוני 2016.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully