וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאלון ספורטיבי: יגואר XF החדשה בישראל

24.11.2015 / 14:47

מאיר משיקה בישראל את יגואר XF החדשה בדור השני של הסדרה הכולל ירידה במשקל ועלייה בביצועים ובאיכות. המחירים, החל מ-450 אלף שקלים

אתר יצרן

יבואנית דגמי יגואר לישראל 'חברת מאיר' מציגה השבוע במחוזותינו את יגואר XF החדשה, מכונית הספורט-סלון הבריטית שתקרא תגר על המתחרות מגרמניה, בהן ב.מ.וו סדרה 5, אודי A6 ומרצדס E קלאס, וכן על אינפיניטי ולקסוס היפניות. ה-XF מגיעה לארץ ב-3 גרסאות מנוע ומספר רמות אבזור.

הדור החדש של ה-XF, שמגיע כארבע שנים לאחר מתיחת הפנים האחרונה, מציג קפיצת דרך חשובה בביצועים. המכונית קלה יותר מקודמתה ב-190 ק"ג הודות לשימוש נרחב בתרכובות אלומיניום (כ-75%), היא קשיחה יותר ב-28%, והיא אמנם קצרה יותר מהדור הראשון בכמה מילימטרים, אך בסיס הגלגלים צמח ב-5 סנטימטרים. בזכות שינויים אלו היא מציעה חלל פנים גדול יותר ליושבים בשתי השורות ומרחיקה את הפדחות מהתקרה.

את ה-XF החדשה ניתן לרכוש בישראל במנוע דיזל, וצמד מנועי בנזין. יחידת הסולר מפיקה מ-2.2 ל' טורבו הספק של 163 כ"ס ומחוברת לתיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות. מעליה, מוצב מנוע הבנזין כשלזה נפח של 2.0 ל' טורבו ותפוקה מרבית של 240 כ"ס, ובקצה העליון בשלב זה ניתן להזמין את גרסת ה-XF-S עם 380 כ"ס ממנוע ששה צילינדרים מוגדש-על (0-100 קמ"ש ב-5.1 ש'). מנועים אלו, מחוברים לתיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות.

בשורה נוספת נמצאת בחלל הפנים. יגואר שידרגו את מסך המגע המרכזי ל-10.2 אינטש (InControl Touch Pro) ושיפרו את הנגישות למערכות הרכב. כן נרשמה עלייה באיכות הגימור. המפרט התקני כולל פנסי LED, חיבור BT, קישוריות לסמארטפונים, ומערכות הגנה אקטיביות בהן בקרת בלימה אוטומטית, בקרת שיוט מסתגלת, שמירה על נתיב ועוד.

המחירים ליגואר XF יחלו ב-450 אלף שקלים ומסתכמים ב-650 אלף שקלים בגרסת ה-XF-S.

עוד הרבה על יגואר בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully