וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה לקיה קדנצה: יוקרה קוריאנית לאמריקה

25.11.2015 / 8:06

קיה שחררה שתי תמונות ראשונות של מכוניות הסאלון קיה קדנצה לקראת הבכורה בדטרויט בינואר. רק לארה"ב? כנראה

קיה קדנצה. אתר יצרן
קיה קדנצה. סלון קוריאני עם מנוע V6/אתר יצרן

בדומה ליונדאי, קיה לא ממש מצליחה לקרוא בשלב הזה של התפתחותה את שוק היוקרה. בהיצע הנוכחי שלה, קיימות שתי מכוניות פרמיום שמדורגות מעל האופטימה: קיה קדנצה, וקיה K900 שנחשבת למכונית פאר לכל דבר אבל אינה עומדת בקנה אחד עם התוצרת היפנית.

הקדנצה, או K7 החדשה כפי שנמכרת במדינת המוצא, מקבלת כעת גרסה משודרגת שתבלה את חייה בעיקר בארה"ב. כזכור, קדנצה ירשה את מקומה של קיה אופירוס ב-2010 אחרי שהתחוללו בין כתליה שינויים טכנולוגיים פנימיים ועיצוביים בהובלת מעצב העל פטר שרייר.

הדגם החדש, דור שני, נראה הרבה יותר מגובש בזהותו, ומצטרף לשורה של דגמים שהציגה לאחרונה קיה בהם הספורטאז' 2016 וכן הסורנטו. מלפנים, קיבל חרטום הנמר צורה מודגשת יותר מבעבר, פגוש מפוסל ויחידות תאורה חדשות. מאחור, הסתפקו בעידון קוסמטי של קו המותניים.

קיה קדנצה. אתר יצרן
קיה קדנצה/אתר יצרן

בבחינת מידותיה, הקנדצה נמתחת קרוב לחמישה מטרים, רוחבה כ-190 מ' ובסיס הגלגלים הוא 2.85 מ'. הגרסה הקודמת משווקת בעולם עם לא פחות מחמישה מנועים, החל ב-2.4 ל' עם 180 כ"ס, ועד 3.5 ל' עם 286 כ"ס. הקנדצה 2016 תאכלס מלפנים מנוע 2.0 ל' טורבו שיפיק מעל 200 כ"ס ומנוע 3.3 ל' V6 שיגרד את ה-300 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית.

בקיה תמיד נקטו במשנה זהירות בלהגדיר את המכונית שמוצבת מעל האופטימה כמכונית "פרמיום", ותייגו אותן כמכוניות סדאן גדולות ומפוארות למי שחפץ במרחבים עדיפים לחמישה נוסעים. הרעין שעומד מאחריה הוא לנסות להציע ללקוחות חלופה זולה בהרבה למכוניות היוקרה האירופיות או היפניות (לקסוס), אבל לעת זו, נראה שמבחינה מעשית מדובר בקבוצה די קטנה של לקוחות.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully