וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן בוחנת מערכת מתלים חדשה: "נוחות היא ערך עליון"

29.11.2015 / 9:45

בסיטרואן מבטיחים שגם בתום עידן המתלים ההידרופנואמטיים החברה תשמור על נוחות נסיעה גבוהה בעזרת מערכת מתלים מתקדמת. הבכורה ב-2017

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיטרואן DS. מלטפת את הכביש/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי שדיווחנו כאן לפני כמה חודשים, סיטרואן תיפרד בקרוב ממערכת המתלים היהידרופנאומטית שהפכה ברבות השנים לסימן ההיכר שלה. החברה הצרפתית הכריזה כי ה-C5 הנוכחית תהיה המכונית האחרונה שתישא את הטכנולוגיה אך עד כה לא הכריזה אם תפתח מערכת חלופית שתציע לנהגים את אותה חווית נהיגה משככת.

אולם כעת, כפי שמדווחים כלי התקשורת בבריטניה, סיטרואן נחושה להמשיך ולהעניק ללקוחותיה יתרון יחסי בקרב על המהמורות, ועושה רושם שהמערכת החדשה תהיה זמינה לנהגים כבר ב-2017. "נוחות היא ערך עליון בשבילנו", אומרת המנכ"לית לינדה ג'קסון. "אנחנו ניקח את הידע שלנו מהמערכת ההידרופנאומטית אבל ניישם בצורה עכשווית ופחות מסובכת", כך מוסיפה.

ההחלטה להחליף את המערכת, שנמצאת בשירות מזה 60 שנה מאז ה-DS המיתולוגית ב-1954 התקבלה ביוני האחרון. מכירות דגמי סיטרואן עם בקרת ה-Hydractive 3 בירידה, עם כ-10,000 יחידות בלבד שנמסרו במהלך השנה האחרונה.

ג'קסון לא רומזת עדיין באיזו טכנולוגיה עתידית מדובר בידיוק, בין אם זו תהיה מבוססת על מתלי אוויר או מערכת מתלים אדפטיבית שמשנה את אופי הריסון בהתאם לתנאי הדרך. מעבר לכך, ג'קסון מתחייבת שהמערכת תמצא במכוניות סיטרואן בלבד, כלומר מותג DS, שפועל באופן כמעט עצמאי לא יעשה בה שימוש שכן בקרבם נבחנת מערכת שונה.

עוד היא מוסיפה, כי בכוונתה לצמצם משמעותית את היצע המרכבים בסיטרואן במחצית. כרגע, סיטרואן משווקת 14 סוגים שונים של מרכבים חיצוניים, אולם בעתיד היא רוצה להסתפק ב-7 בלבד, כולל גרסאות ארוכות גלגלים לשוק הסיני.

המכונית הנמכרת ביותר של סיטרואן בישראל (מחוץ לאגף המסחרי) היא ה-C4 פיקסו, עם למעלה מ-800 מסירות מתחילת 2015 בקבוצת דוד לובינסקי.

עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully