וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעלומה נפתרה: מה גרם ל-3 מכוניות לרחף באוויר באמצע הכביש?

30.11.2015 / 9:38

תיעוד מוזר של 3 מכוניות מרחפות באוויר על כביש סואן בסין נצפה ע"י יותר מכחצי מיליון איש - כשלא לגמרי ברור מי האשם בתאונה הביזארית הזאת. נסו בעצמכם למצוא את האשם

יוטיוב

לא ראינו את זה בא: 3 מכוניות נוסעות בצומת בעיר שינטאי שבסין מצאו עצמן פתאום מעופפות באוויר - ללא שום סיבה נראית לעין. תיעוד המקרה שפורסם בסוף השבוע ב- LiveLeak מציג את שלושת כלי הרכב כשהם מגיעים לצומת - כששניים נוסעים לכיוונה ואחד פונה בה ימינה לנתיב הנגדי - כשלפתע משהו גורם לשלושה לעוף באוויר למספר שניות ולהתרסק על הכביש.

לא ידוע רבות אודות התאונה הביזארית הזאת - ולא ברור אם מישהו נפצע בתקרית. בסרטון ניתן לראות הולכי רגל מבולבלים מתרחקים מהמכוניות כשהן מרחפות - ואחר כך מתקרבים אליהן כדי לבדוק מה עלה בגורל הנהגים המסכנים.

מכוניות מרחפות באויר. צילום מסך
מכוניות מרחפות באויר/צילום מסך

שלושה ימים מאז עלה לרשת, הסרטון זכה ליותר מכחצי מילון צפיות ולעשרות תגובות של אנשים שמנסים לפענח ולהציע הסבר הגיוני למקרה. על אף שבצפייה בסרטון לא ניתן להבין מה בדיוק גרם לכך, התקשורת הסינית מדווחת שהתאונה נגרמה מכבל מתכת שהסתבך במברשת של רכב ניקוי שעבר שם והורם באוויר בזמן שהמכוניות חלפו במקום - מה שמשך אותם באגרסיביות כלפי מעלה.

עוד באותו נושא

צפו ושיפטו: מי אשם בתאונת הדרכים שפילגה את הרשת?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully