וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה איטלקית: אלפא רומיאו 4C ספיידר בישראל

30.11.2015 / 9:44

אלפא רומיאו 4C ספיידר מצוידת במנוע 1.75 ל' טורבו, גג רך מתקפל, תיבת הילוכים דו מצמדית ותג מחיר של 720 אלף שקלים

אתר יצרן

יבואנית מותג אלפא רומיאו לישראל קבוצת סמל"ת הציגה אמש (ראשון) באירוע השקת האולם החדש בירושלים את ה-4C ספיידר, הגרסה הפתוחה של מכונית הקופה הספורטיבית. האיטלקיה הדו-מושבית חמושה במנוע 1.75 ל' מרכזי, הנעה אחורית, תיבת הילוכים דו-מצמדית ואבזור נרחב.

אורי להב, מנכ"ל סמל"ת: "אלפא רומיאו העולמית ממשיכה להתפתח ולהרחיב את מגוון הדגמים המשלבים טכנולוגיה מתקדמת,ועיצוב ספורטיבי יוצא דופן תוך שמירה על ערכי המותג החשובים כל כך. אנו שמחים להשיק בישראל את מכונית הדגל בגרסה פתוחה, אלפא רומיאוSpider C4, המייצגת מפגש בין המסורת הספורטיבית של אלפא רומיאו והעולם של המחר".

ה-4C ספיידר מאכלסת בקרביה מנוע זהה לאחותה. מדובר ב-1.75 ל' טורבו בנזין 4 צילינדרים עם תפוקה מרבית של 240 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט של 35.7 קג"מ הזמינים מתחום של 2,200 סל"ד. משקל זעום של 940 ק"ג, מכשיר האצה ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות בלבד ומהירות מרבית מבוקרת אלקטרונית של 258 קמ"ש. הכוח עובר לגלגלים מאחור בסיועה של תיבת הילוכים TCT דו-מצמדית עם שש מהירויות מתופעלת מנופים מגלגל ההגה.

אבזור המכונית התקני כולל: גג נשלף רך (ניתן לאחסון בתא המטען), תאורה ראשית בטכנולוגיית קסנון ,חישוקי אלומיניום מושחרים, מערכת בקרת שיוט, מושבים ספורטיביים (עור אדום, עור חום, עור שחור, עור שחור משולב אלקנטרה), גלגל הגה מצופה עור, מערכת שמע מתקדמת עם בלוטות' מקורי, כניסת US, לוח מחוונים עם תצוגות משתנות בהתאם לבקרת ה-DNA (בורר נהיגה סלקטיבי), וקיט בטיחותי מלא עם כל בקרות היציבות והבלימה.

את ה-4C ספיידר ניתן להזמין בצבעים אלו: לבן פנינה , אדום קומפטציונה, אפור, שחור אלגנטי , לבן ואדום קופידון, צהוב ספציאלה. מחירה של המכונית בישראל יעמוד על 720 אלף שקלים, לעומת ה-595 אלף שקלים של גרסת הקופה.

עוד הרבה על אלפא רומיאו בוואלה! רכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully