וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך לא תבזבזו עוד כסף על חניה

2.12.2015 / 9:44

40 אחוז מהחונים שוכחים לכבות את מכשירי תשלום החניה ו"תורמים" בשל כך מיליוני שקלים בשנה לרשויות המקומיות. שירות חדש של סלופארק ימנע מכם בזבוז מיותר

יום ללא דו"חות חניה: "מרגיש כמו חג". טל אנגלנדר
צילום: טל אנגלנדר/טל אנגלנדר

זה קורה כמעט לכולם - מחנים את הרכב, מפעילים אמצעי חניה וכשחוזרים לרכב, לא פעם שוכחים לכבות את המכשיר, כך שלמעשה אנו ממשיכים לשלם על החניה בכחול לבן, גם כשאנו כבר מזמן לא עושים בה שימוש. לפי סקר שערכה חברת סלופארק, החונים מפעילים את השירות 5 פעחים בחודש בממוצע, משך החניה הממוצעת עומד על שעה ועלות החניה הממוצעת עומדת על 5.7 שקל לשעה. עם זאת עולה בסקר גם כי 40 אחוז מהמשתמשים באמצעי תשלום סלולארי לחניה, שוכחים לכבות את המכשיר, כך שהם למעשה "תורמים" עלות של שעתים חניה נוספות בכל פעם שהם שוכחים את השירות פועל (משך זמן החניה המקסימלי הנו 3 שעות).

לפי נתוני סלופארק, כאשר שו' החניה הסלולארית בישראל מגלגל 300מיליון שקל בשנה ולו 700 אלף משתמשים, 40 אחוז השוכחים מכניסים 70 מיליון שקלים מיותרים לקופות הרשויות המקומיות כתוצאה מתשלום עודף. כדי למנוע את הבזבוז, סלופארק השיקו שירות חדש באפליקציה הייעודית, אשר מסוגל לכבות באופן אוטומטית את התשלום על החניה על ידי שני פרמטרים - מיקום וחיבור למערכת המולטמדיה. כלומר, כאשר המערכת מזהה שהסלולארי מתרחק מסביבת החניה או כאשר זה מתחבר את מערכת המולטימדיה של הרכב, האפליקציה "מבינה" שהחניה הסתיימה ומפסיקה למעשה את התשלום אוטומטית.

בסלופארק מסרו לנו כי שירות זה יחסוך לשוכחים מאות שקלים מדי שנה על תשלומי חניה מיותרים וכי שירות זה צפוי להתרחב בעתיד להשלמת החניה האוטומטית גם בתחילתה, במקרה בו חניתם ושכחתם להפעיל את אמצעי התשלום.

מנכ"ל סלופארק, גיא סלוק: "המטרה של סלופארק היא להוזיל את החשבון החודשי של הנהגים בישראל, ליצור אמון ושקט נפשי עבור לקוחותיה, כך שכיבוי החניה בזמן לא יהוה מטרד. פעולה זו באה בהמשך ישיר לביטול עמלות החניה המיותרות וכפעולה נוספת לצמצום תשלום כספים מיותרים".

עוד על סלופארק בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • סלופארק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully