וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאאב מתניעה מחדש: תציג 5 דגמים חדשים בשנתיים הקרובות

13.12.2015 / 10:51

הסאאב הראשונה שתצא את המפעלים תהיה חשמלית על בסיס ה-9-3 סדאן האחרונה, אולם אף אחד במותג השוודי לשעבר אינו יודע אם תשרוד את פיתולי הענף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סאאב 9-3 חשמלית. הדור הבא יימכר באופן סדיר ומאורגן/מערכת וואלה!, צילום מסך

סאאב חוזרת לתעשיית הרכב ב-2017 עם מכונית משפחתית חשמלית המבוססת "בכבדות" על ה-9-3 סדאן, המכונית האחרונה שהמותג השוודי שיווק לפני מספר שנים. בעקבותיה, תחשפנה עוד 3-4 מכוניות שתחזקנה את סאאב בקטגוריות רווחיות, אולם לא ידוע עדיין מתי בידיוק יחנך כל רכב בסדרה.

במסגרת כינוס ה-Stora Bildagen, מעין יריד כלי-רכב וטכנולוגיות מהגדול מסוגו הנערך לאחרונה בסטוקהולם, סיפר מתיאס ברגמן, נשיא חברת סאאב המחודשת שנמצאת בחלקה תחת בעלות ארגון NEVS, או National Electric Vehicle Sweden, כי למרות המשברים שפקדו את סאאב היא תשחרר לכבישים הפתעות רבות עד שנת 2018 - רובן תהיינה זמינות בתחילה רק במדינת המוצא ואצל השותפים בטיאנג'ין.

על פי התכנות סאאב, הרכב המכוניות יכלול את ה-9-3 החשמלית שתיוצר בשוודיה, רכב פנאי בינוני בגודלו, מכונית מנהלים במרכב "פסטבק" (סטיישן-ספורט כנראה), ועוד שני רכבי פנאי ספורטיביים בגודל קומפקטי שמותאמים לחיים העירוניים ואחד גדול ומפואר יותר. "זה עתיד להיות אחד הפרוייקטים הגדולים ביותר שנעשו בתעשיית הרכב השוודית", הוסיף ברגמן.

רוב המכוניות תהיינה מבוססות על פלטפורמת "פניקס" ועל הנעה חשמלית או היברידית, כך שקשה לחזות אם סאאב תוכל לנגוס בנתח ולו הקטן ביותר באירופה בהיעדרו של מנוע דיזל. יחד עם זאת, השוק הסיני מקבל בברכה מכוניות כלאיים, כך שגם ללא היבשת המערבית, סאאב תוכל לרפד את קופת הכנסותיה הצחיחה.

עוד הרבה על סאאב בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סאאב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully