וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מיצובישי לא תייצר פג'רו חדש

14.12.2015 / 8:00

מיצובישי תגנוז את הפג'רו בסיום המחזור הנוכחי ותעבור להתמקד בקרוסאוברים ומכוניות תת עממיות רווחיות. קיצו של היהלום בשטח?

מיצובישי פג'רו נגד טויוטה לנד קרוזר. רמי גלבוע, מערכת וואלה! NEWS
מיצובישי פג'רו. הגיע לסיבוב האחרון שלו/מערכת וואלה! NEWS, רמי גלבוע

האם מיצובישי פג'רו הגיע לסוף דרכו? על פי חטיבת החדשות של Nikkei ביפן, מסתמן כי רכב השטח הקשוח שעודכן ב-2006 וזכה למתיחות פנים סמליות, יאבד את מקומו בסגל לטובת קרוסאוברים משפחתיים דוגמת אאוטלנדר ואאוטלנדר ספורט. המשמעות היא, שלמעט טנדר העבודה טרייטון, תשאר מיצובישי ללא רכב שטח ממוקד בפעם הראשונה מזה עשרות שנים.

מיצובישי הכריזה ברבעון הראשון של השנה, קצת לפני תערוכת שיקגו כי "האגדה עומדת לשוב", ואף העלתה פוסט לפייסבוק עם כרזה וירטואלית עליה התנוססה צלליתו של רכב שטח שחולק דמיון ויזואלי לפג'רו. אולם לאחר מכן, התברר כי מדובר ברכב קונספט של מיצובישי בשם GC-PHEV, שהקשר בינו לבין הפג'רו תלוש.

על פי דיווחי העתון, מלאכת פיתוחו של הפג'רו הבא "נעצרה בחריקת בלמים" על רקע שינויים מבניים ומסחריים במיצובישי. החברה נמצאת אמנם בגידול, אך היא מתבססת באופן נכבד על תת-דגמים בהם מיצובישי מיראז'. גם מיצובישי לנסר חביבת הליסינג בישראל עומדת להכחד בקרוב כך שהמשקל כולו ישען על דגמים קטנים למשפחות ועל אאוטלנדר המחודש.

הפג'רו מיוצר מ-1982 וכיום נמכר בדור הרביעי שלו.

לוח הזמנים של מיצובישי טרם פורסם, אך מסתמן שפג'רו מתגלגל אל הגבעה האחרונה שלו. הנסיגה של רכבי השטח הטהרניים אינה באה בהפתעה מול כוחם העולה של הקרוסאובריים, ויש מי שסימנו את דעיכתם דווקא ביום בו חוסל מותג 'האמר' האמריקני לפני כמה וכמה שנים.

כך או אחרת, פג'רו ימשיך עוד זמן מה להיות משווק בישראל על צמד מרכביו (3 ו-5 דלתות), מנוע דיזל עם 200 כ"ס ומחיר התחלתי של 300 אלף שקלים.

עוד הרבה על מיצובישי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully