וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימאהה R1 החדש נקרא למוסך בשל ליקוי בתיבת ההילוכים

14.12.2015 / 10:42

11 אופנועי ה'על' של ימאהה, ה-R1 החדש אשר הגיעו לישראל בשנה האחרונה נקראים למוסך לתיקון בתיבת ההילוכים, בשל כשל בגלגל י השניים

ימאהה YZF-R1. אתר יצרן
ימאהה YZF-R1/אתר יצרן

שבועות אחדים לאחר חשיפת הליקוי בארה"ב, גם בישראל ימאהה R1 החדש נקרא לתיקון במוסכי החברה. הסופרבייק החדש של ימאהה שהושק לפני כשנה, החל לצבור בעולם מספר מקרים שבהם נגרם נזק לתיבת ההילוכים לאחר רכיבה תובענית ושימוש מסלול, דבר שגרר בדיקה מעמיקה מצד היצרנית שבה התגלה ליקוי בגלגלי השניים בתיבת ההילוכים. לאחר הגילוי, החלה החברה במהלך של קריאה חוזרת לאופנועים לשם תיקון הליקוי וכעת זו נעשית גם בישראל.

מטרו מוטור, יבואנית ימאהה לישראל קוראת בהתאם להוראת היצרן לאופנועים מדגם YZF-R1 ו-YZF-R1M משנת ייצור 2015 לתיקון במוסכי החברה. התיקון יכלול החלפה של רכיבים פנימיים בתיבת ההילוכים ולפי רישומי היבואנית, הקריאה מתייחסת ל-11 אופנועים אשר נמכרו עד כה בישראל.

במטרו מוטורי מציינים כי העבודה לשם ביצוע התיקון תארך 16 שעות וכמובן שלא תגרור כל עלות על הלקוחות בעלי האופנועים. להזכירכם, כלי רכב אשר לו הוכרזה קריאה לתיקון ולא ביצעה, לא יוכל לעבור את מבחן הרישוי השנתי. במטרו מציינים כי הודעה מסודרת תישלח לבעלי האופנועים.

עוד על ימאהה בוואלה! רכב

כל עולם הדו-גלגלי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully