וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנקס פתוח: ב.מ.וו M2 קופה החדשה בישראל

15.12.2015 / 7:52

דלק מוטורס החלה לקבל הזמנות לב.מ.וו M2 קופה החדשה שמצוידת גם בתיבת הילוכים ידנית. המנוע מפיק 370 כ"ס והמחיר ההתחלתי הוא 515 אלף שקלים

אתר יצרן

יבואנית דגמי ב.מ.וו לישראל, דלק מוטורס הכריזה אמש (שני) על תחילת שיווקה המוקדם של ב.מ.וו M2 קופה החדשה. בשלב זה, תתקבלנה הזמנות "על הנייר" בלבד לבימרית הלוהטת, כאשר המכוניות הראשונות במשלוח תגענה לארץ במהלך הקיץ הקרוב.

ה-M2 קופה הוצגה רשמית באוקטובר האחרון והיא נחשבת ליורשת הלא ישירה של ב.מ.וו M1 קופה. היא מעט גדולה יותר מה-2 הרגילה בשל שינויים צורניים במרכב, ובדומה לכל מכוניות חטיבת M, היא טופלה במסירות על ידי צוות מיומן שהסב את גרסתה הבסיסית למכונית ספורטיבית חדה בעלת יכולות דינמיות יוצאות דופן.

בין כוכבים: ב.מ.וו סדרה 7 החדשה במבחן דרכים

בחרטומה השרירי, שוכן מנוע בנזין טורבו, ה-N55 המחלץ תפוקה מרבית של 370 כ"ס ו-47.4 קג"מ המושגים מטווח של 1,750 סל"ד. השידוך יכול שיהיה לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות המאיצה בגלגלים האחוריים ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות או, ב-4.3 שניות אם חוברה לתיבת הילוכים דו-מצמדית עם 7 מהירויות ותפעול מנופים מגלגל ההגה.

מפרט הרכב התקני כולל חישוקי 19 אינטש, מושבי ספורט של חטיבת M, מסך מרכזי 8.8 אינטש, מראות מתקפלות חשמלית, מפתח חכם, חלון חשמלי בגג, בקרת בטיחות מתקדמות ועוד. המחירים יחלו ב-515 אלף שקלים לדגם הידני, או 535 אלף שקלים לדגם האוטומטי.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully