וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שם חדש, עתיד חדש: מרצדס מציגה את SLC רודסטר

17.12.2015 / 7:45

מרצדס SLK מפנה את מקומה ל-SLC החדשה שתגיע לישראל בחודשי הקיץ הקרובים. המנועים מגוונים, ותיבת ההילוכים תחלק 9 יחסי העברה

אתר יצרן

בעקבות רכבי הפנאי החדשים, דיימלר נערכת למהלך אסטרטגי נוסף במסגרתו תשמוט את השם SLK לטובת ה-SLC המחודשת. הרודסטר היוקרתית של מרצדס חוגגת ב-2016 עשרים שנים להוווסדות הסדרה, והיא תחנוך שורה של חידושים טכנולוגיים בהם תיבת הילוכים מתוחכמת, בטיחות גבוהה ואבזור עשיר.

ה-SLK נמכרה מאז 1996 בהיקפים של למעלה מ-670 אלף מכוניות והיוותה פריצת דרך בקבוצת פתוחות הגג היוקרתיות בזכות מגנון התקרה הקשיח המורכב מ-3 חתיכות. "עם השם החדש שלה, ה-SLC תמשיך להיות שילוב אידאלי בין נהיגה באוויר הפתוח לביצועים גבוהים, רציונל וחיבור בין המוח לנשמה", כך מרצדס.

ה-SLC היא גרסת מרועננת של ה-SLK ולכן מבחינה אסתטית אינה שונה מהותית מהדגמים הנוכחיים. רוב השינויים הויזואלים נמצאים בחלק הקדמי והאחורי, השבכה המוגדלת, הפגושים ויחידות התאורה. בתא הנוסעים, כל הרכיבים המודרניים של דיימלר, החל ב- צג TFT גדול 11 אינשט עם מערכת שמע מצוינת, מושבי ספורט, ריפודים מהודרים ושליטה מלאה על בקרות הבטיחות הרבות והמנגנונים הדינמיים.

את החרטום יאכלסו מנועים שונים בעלי הספקים שפונים למגוון רחב של לקוחותיה. זה יתחיל בגרסת ה-180 עם 156 כ"ס, מעליה גרסת 200 עם 184 כ"ס, גרסת ה-300 לה 245 כ"ס, מנוע הדיזל SLC250D עם הספק מרבי של 204 כ"ס, ובקצה העליון גרסת ה-43SLC, עם מנוע V6 בי-טורבו בנפח 3.0 ל', לו תפוקה מרבית של 367 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-4.7 שניות. כל המנועים, מחוברים לתיבת הילוכים אוטומטית 9 מהירויות.

כנהוג בדגמי הספורט הממוקדים, ה-SLC מצוידת גם בבקרת ה-DYNAMIC SELECT שתאפשר לנהג לכייל בעצמו את תגובות ההיגוי, המצערת ואופי שיכוך המתלים.

מיבואנית מרצדס לישראל כלמוביל נמסר לוואלה! רכב כי ה-SLC החדשה תגיע לארץ ביוני-יולי 2016.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully