וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דהר עם המכונית המהירה בעולם לאגם, ניסה להונות את הביטוח ונשלח לכלא

20.12.2015 / 8:43

יזם אמיד מארה"ב נהג את הבוגטי וירון שלו בשווי מיליון דולר לתוך אגם וטען בפני חברת הביטוח שדעתו הוסחה בגלל שקנאי. זה נגמר במאסר לשנה אחרי שהסרטון ביוטיוב סתר את גרסתו

Youtube

בית משפט בטקסס גזר ביום חמישי האחרון על נהג מכונית בוגטי ווירון ששוויה מיליון דולר, שנת מאסר בפועל בכלא פדרלי וקינח בהוצאות משפט בסכום של 600 אלף דולר לאחר שניסה להונות את חברת הביטוח בעקבות תאונה עצמית.

על פי המסמכים שהוגשו לבית המשפט, אנדי האוס, יזם בעל חברה לשיקום מכוניות אקזוטיות מקליפורניה, רכש בשנת 2009 בוגטי ווירון מודל 2006 בתמורה למיליון דולר וביטח אותה בפוליסה שערכה הכולל הוא 2.2 מיליון דולרים.

בנובמבר 2009, כמה חודשים בלבד לאחר שנקנתה, האוס איבד שליטה על הווירון, שמהירותה המרבית חוצה 400 קמ"ש, ודהר לאגם באזור לה מרק, טקסס. כשיצא מהרכב, הותיר את המנוע פועל וכתוצאה מכך גרם לנזק בלתי הפיך יותר בגין חדירת מי מלח לתוך המכלולים. המכונית הוכרזה לאחר מכן "טוטלוס" על ידי חברת שמאות.

להאוס היו כמה גרסאות שלפי תאוריו גרמו לתאונה: בדיווח המקורי לחברת הביטוח, הצהיר ששקנאי שהנמיך גובה הסיח את דעתו, ולאחר מכן שינה את גרסתו לסיפור אחר, לפיו ניסה להגיע לטלפון הסלולרי שהיה מונח לידו מחוץ לשדה הראייה.

לרוע מזלו של האוס, נהג שנסע בכביש מקביל תיעד את התאונה והעלה את הסרטון ליוטיוב. זה התגלגל לידי חברת הביטוח, והאוס נאלץ להתוודות במרמה ונשפט על הונאה. לאחר שיצא את בית הסוהר, ימונה לו קצין מבחן למשך 3 שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • בוגטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully