וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה ספורטאז' משנה צורה, בהשראת X-מן "אפוקליפסה"

28.12.2015 / 7:47

קיה תחשוף את הספורטאז' "X-MEN" אפוקליפסה בהשראת סרט הקומיקס של מארוול וכחלק ממסע הקידום לאליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס. חובבי הקומיקס, זה בשבילכם

קיה ספורטאז' X-מן אפוקליפסה. יצרן, ניר בן טובים
קיה ספורטאז' אקס-מן אפוקליפסה/ניר בן טובים, יצרן

קיה מתחילה במסע קידום הספורטאז' החדש שיהווה חלק אינטגרלי מבסיס הכנסותיה, ובמסגרת זו, היא תציג גרסה חד פעמית שלו באוסטרליה בהשראת הסרט הבא בסדרת הקומיקס אקס-מן, שנקרא "אפוקליפסה". הדמות עליה ביססו את הספורטאז' היא של מיסטיק, שמסוגלת לשנות את צורתה לכל אדם שהיא פוגשת. בסרטי מארוול, גילמה אותה השחקנית רבקה רומיין ולאחר מכן ג'ניפר לורנס.

הדור החדש של הספורטאז' ירתם כמובן גם לפתיחת אליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס (18-31 בינואר), שכן היא תעמוד לצידו של שגריר קיה בשנים האחרונות על מגרשי הספורט, הטניסאי הספרדי ואלוף הרולאן גארוס 9 פעמים ברצף, רפאל נדאל.

השור ממירוקה אף ינהג במכונית במפגן ראווה סמוך לפתיחת אירועי האליפות.

קיה ספורטאז' X-מן אפוקליפסה. יצרן, ניר בן טובים
קיה ספורטאז' X-מן אפוקליפסה/ניר בן טובים, יצרן

השרטוטים על הספורטאז' אקס-מן מורכבים מהגוון הכחול-מנוקד המעטר את גופה של מיסטיק בסרטים, סימול ה-X במרכז הלוגו (בדומה לחליפות הגיבורים וכסא הגלגלים של פרופסור אקסיוויר), חישוקים כחולים בתיחום צהוב, תקרה אדומה ועוד כמה נגיעות "קולנועיות".

זוהי הפעם השניה שקיה משתפת פעולה עם מארוול אחרי שאשתקד באליפות אוסטרליה הציגה את הסורנטו בהשראת וולברין (יו ג'קמן, אוסטרלי לא פחות מפורסם בפני עצמו).

את ספורטאז' 2016 נראה בישראל במהלך החודשים הראשונים של השנה החדשה. הוא גדול יותר מקודמו, ובחזיתו מנועי דיזל לאירופה, או בנזין טורבו 1.6 ל' רלוונטי יותר לאזורנו עם 177 כ"ס ותיבת הילוכים דו-מצמדית 7 מהירויות. מנועי ה-GDI הבסיסיים (132 כ"ס) ימשיכו להוות את כרטיס הכניסה לסדרה.

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully