וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגשימים חלומות: מרצדס ישראל מסתערת על שנת 2016

28.12.2015 / 13:01

מותג מרצדס זינק במהלך השנה האחרונה בישראל בעשרות אחוזים בשוק יוקרה מלבלב. כלמוביל תגדיל את היצע הדגמים, תופרת גרסאות AMG לכל דיכפין וערוכה לשבור שיאים בשנה הבאה

אתר יצרן

באירוע שהתקיים היום (שני) באולם התצוגה של מרצדס בהרצליה פיתוח, חתמה היבואנית כלמוביל את פעילותה בישראל במהלך 2015 והכריזה על תוכניותיה לשנת הדגם הבאה. במרכז הדברים, חשפו בכירי המותג בארץ את הזינוק המטאורי במסירות מרצדס בקרב המתחרים הישירים בענף הפרמיום, עם טיפוס חד ורוחבי בכל סדרות הבית, לצד קידום הדגמים העתידיים, בהם הקרוסאוברים הספורטיביים.

על אף המחאות כנגד יוקר המחיה בישראל, פלח היוקרה משוטט על קשת בענן, כאשר במהלך 2016 נמסרו יותר מ-12 אלף מכוניות המוגדרות "יוקרתיות" על פי הסטנדרטים המקומיים. מרצדס צפויה לסיים גם את השנה הנוכחית עם עלייה של יותר מ-38% במסירותיה שיסתכמו ככל הנראה באיזור ה-2,700 מכוניות.

דגש מיוחד ניתן בשנתיים האחרונות גם לפניה ללקוחות הצעירים, על רקע השקתה של ה-A קלאס המחודשת, וכאן מציניים בכלמוביל צמיחה של 78% בקרב לקוחות אלה. בסך הכול, המותג תגבר את מאגר הלקוחות שלו באופן משמעותי משנת 2011, ומדווח על צמיחה של 68% במכירותיו. מדגמי הדור החדש, ה-NGCC, נמסרו השנה 300 דגמי A קלאס, 403 מסדרת ה-CLA, מעל 270 מסדרת ה-GLA הקומפקטית ו-48 מסדרת ה-B קלאס.

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה: "בהמשך למדיניות קונצרן דיימלר בעולם, אשר הכריז על שנת 2020 כשנת ההובלה בשוק הפרימיום העולמי אנו מרחיבים את היצע הדגמים לקראת השנה החדשה ונערכים להמשך הביקוש לדגמי הקצה ודגמים יעודיים". עוד מציין פינטו, כי הצלחה גדולה נרשמה השנה גם במענה ללקוחות שמחפשים רכב משומש, עם כ-1,000 מסירות - בעיקר לקלייינטים צעירים.

בהסתכלות לשנה הבאה, אומר פינטו כי החברה נערכת להשקת דגמי סמארט החדשים, מרצדס C קלאס קופה, מרצדס E קלאס החדשה (רבעון שלישי), וכן להשקת משפחת הספורט-קבריו של ה-SLC (מחליפת SLK), ה-SL ודגמי ה-S קלאס קבריולה המפוארים.

בדיימלר, ממשיכים לקדם פתרונות ידידותיים לסביבה, וגם בארץ מסתמן שמרצדס תייבא כמות נכבדה של דגמים היברדיים רגילים וחלקם נטענים בעקבות הצלחתה של ה-S400 הייבריד. מהצד השני, חל ביקוש גדול לדגמי AMG - במיוחד באולם התצוגה בתל אביב, ולכן מקפידים בכלמוביל שכל דגם בעל אופציה לחבילת AMG יעשה דרכו לארץ (למעלה מ-60 דגמי AMG נמכרו ב-2015).

הקרם דה לה קרם

מרצדס ישראל, תכניות ל-2016. ניר בן טובים
מרצדס S600 מייבאך החדשה בהרצליה. במחיר של דירת 3 חדרים בפריפריה הקרובה/ניר בן טובים

הכוכבת הגדולה באולם החדש בהרצליה, שנפתח לפני מספר חודשים היא ללא ספק ה-S600 "מייבאך" שנמכרת בתמורה ל-1.76 מיליון שקלים. בכלמוביל מספרים ש-5 יחידות שלה תמסרנה במהלך 2016 ללקוחות החברה, ואלה יוכלו להתעטף במכונית פאר ייחודית מסוגה המעסה את שועי העולם, עם מנוע V12 המחלץ מ-6 ליטרים טורבו תפוקה של 530 כ"ס ומאיץ ל-100 קמ"ש ב-5 שניות.

כזכור, ה-S600 מייבאך "הומצאה" מחדש בתוך סדרת הדגל של דיימלר, בעקבות נעילת המותג לפני כמה שנים עקב התמורות שחלו בענף והרפורמות במרצדס. על אף זאת, המייבאך החדשה מתעלה על קודמותיה עם טכנולוגיות חלל פנים מתקדמות, בהן מערכת שמע תלת מימדת מבית בורמסטר עם טוויטרים דינמיים, כורסאות מפוארות, מקרר פנימי ואופציות נוספות.

במבט גלובלי, ראוי להוסיף כי מרצדס העולמית עקפה את יריבותיה הלאומיות. המותג גדל ב-15% ביחס לשנה הקודמת, לעומת ה-5.8% של ב.מ.וו ו-3.6% של אודי. חלק ניכר מכך נזקף לזכותם של רכבי הפנאי, שמרכיבים כ-25% מכלל המסירות.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully