וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים לבלות בסילבסטר? גם אגף התנועה של המשטרה

29.12.2015 / 11:37

יוצאים לחגוג את ראש השנה האזרחית? זכרו לא לשתות אם אתם נוהגים - שוטרי אגף התנועה ימתינו לכם בכבישים. אשתקד נתפסו קרוב ל-200 נהגים תחת השפעת אלכוהול

מבצע אכיפת אלכוהול בליל הסילבסטר. אגף התנועה, חטיבת דובר המשטרה
מבצע אכיפה של משטרת התנועה, ערב הסילבסטר 2014/חטיבת דובר המשטרה, אגף התנועה

ערב הסילבסטר מביא עימו מידי שנה רבבות חוגגים שיוצאים לציין את פתיחת השנה האזרחית. נוכח ריבוי האירועים להם מתלווה שתיית אלכוהול, תצא משטרת התנועה יחד עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים למבצעי אכיפה והסברה בכבישי הארץ ביום חמישי בלילה, על מנת למנוע תאונות דרכים בכבישים ולצמצם את תופעות הנהיגה המסוכנות.

עובדי הרשות ומאות שוטרים ומתנדבים יפקדו 62 נקודות שונות ברחבי ישראל ויפעילו דוכני הסברה אודות הסיכונים שבשתייה מופרזת, צריכת סמים ונהיגה תחת השפעת חומרים אלו. בחלק מהמקומות יוצבו גם סימולטורים המדמים נהיגה בשכרות כדי להמחיש את גודל הסכנה הנשקפת למי שעולה לכביש שתוי וחסר הבחנה.

לדברי מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מרדכי בהירי-דואני: "השנה הרחבנו את הפריסה ברחבי הארץ במטרה להגיע לכמה שיותר מבלים בנקודות הבילוי השונות. אנו מאמינים שבעזרת הסברה נכונה, אכיפה ושיתוף הפעולה עם הגורמים השונים נמנע את ההרוג הבא. חשוב לנו שהמבלים בערב השנה החדשה ייהנו, אך גם ישמרו על עצמם וידאגו לחזור הביתה בבטחה בתחבורה ציבורית או עם נהג תורן."

אשתקד, פרסמה משטרת התנועה כי ערב הסילבסטר נתפסו קרוב ל-200 נהגים שיכורים, זינוק של 68% ביחס לשנת 2014. אלפי נהגים נבדקו במכשיר הינשופון ולשתויים באופן חריג נגרר הרכב ורשיון הנהיגה שלהם נשלל.

עוד הרבה על משטרת התנועה בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully